shake^___^ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Veit ikke om det er riktig tråd, men da får noen endre på den. Er det noen som har vært borti det før? Utpå dagen i dag sto det " Sett inn riktig sim-kort" sånn plutselig.. og da restarta jeg tlf ett par ganger og testa litt. Til slutt så gikk det og få på telefonen igjen, men da står det "ingen nettdekning" og det gjør det enda.. og det tror jeg det kommer til og gjøre fremover Noen som veit om noe jeg kan gjøre? Eller må jeg levere den på rep? Har prøvd og nullstille tlf, og søke etter nett manuelt uten hell. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Forsøkt SW oppgradering? Utrolig mange gøye feil en SW oppgradering kan fikse..... Lenke til kommentar
shake^___^ Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Nei? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
sruhanse Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tror nok det kan hjelpe med en software-oppgradering ja. En kamerat av meg hadde samme feil på samme telefon og det løste seg ved å oppgradere software. Gå bare inn på Sony Ericsson sine sider og last ned programmet som oppgraderer telefonen. Er vel forklart nokså bra der hva man må gjøre. Lenke til kommentar
JimmyDylte Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vi beklager problemet du opplever med din Sony Ericsson mobiltelefon. Vi anbefaler i første rekke at du oppgraderer programvaren i din Sony Ericsson W995. Dette kan du gjøre ved å laste ned Update Service fra vår hjemmeside: http://www.sonyericsson.com/cws/support/so...lc=no&cc=no Om du behøver ytterligere hjelp med dette er du velkommen til å kontakte oss på telefon 815 00 840. Jimmy Dylte, Sony Ericsson Contact Center. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Velkommen Jimmy. Håper det ikke var en engangspost fra din side. Så får vi håpe at du ikke får like mye pes her som du har fått på det svenske forumet TS: gi gjerne en tilbakemelding på om SEUS softwaren reparerte problemet ditt. Jeg har selv fikset noen telefoner med samme/lignende problem de siste dagene ved hjelp av software (fabrikk-software), men mobilverksteder har en helt annen måte å legge inn softwaren på enn det du har tilgang på. Lenke til kommentar
JimmyDylte Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Takk Jeg skal forsøke å være her så mye jeg kan, men gi meg beskjed om det er noe du ikke synes er OK. Og du kan gjerne stille spørsmål på twitter.com/sonyericsson_sc Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har samme problem med min W610i har prøvd update service men det hjalp ikke? Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva med å skifte simkort ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå