M-10 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Slettet Endret 8. november 2009 av M-10 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ser bra ut ja. Skal du overklokke? Kanskje vurdere SLI/Crossfire? Amds nye serie gir mer for pengene enn GTX295, så kanskje det kunne vært noe. Lenke til kommentar
Bza Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvilken skjerm/oppløsning skal du bruke dette opp mot da? Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kjøp heller 2 HD 5870. Mye bedre Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kjøp heller 2 HD 5870. Mye bedre Dette støttes. Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 SSD i RAID? I stedet for den store sluggeren. Evt, Slugger som slave Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg er helt enig med at du bør satse på SSD, Win 7 er laget for dette. Det er dessuten mye bedre med en liten separat disk til OS. 1TB er greit for lagring, men egen disk til OS samt flere partisjoner på lagringsdisken er noe jeg anbefaler. Er også enig med at du bør satse på 5870/5850 siden disse har DX11, som også Win 7 har. Dessuten vil jeg heller anbefale Asus Xonar lydkort. Jeg bruker et selv med Vista 64-bit, og har aldri hatt driverproblemer, noe Creative derimot er kjent for. Og selvsagt Win 7(eller Vista) 64-bit, jeg har selv bare gode erfaringer med 64-bit Vista. Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er helt enig med at du bør satse på SSD, Win 7 er laget for dette.Det er dessuten mye bedre med en liten separat disk til OS. 1TB er greit for lagring, men egen disk til OS samt flere partisjoner på lagringsdisken er noe jeg anbefaler. Er også enig med at du bør satse på 5870/5850 siden disse har DX11, som også Win 7 har. Dessuten vil jeg heller anbefale Asus Xonar lydkort. Jeg bruker et selv med Vista 64-bit, og har aldri hatt driverproblemer, noe Creative derimot er kjent for. Og selvsagt Win 7(eller Vista) 64-bit, jeg har selv bare gode erfaringer med 64-bit Vista. Hva med 2stk av 295 skjermkorta ? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vent noen uker med tanke på at ATIs kommende toppkort nærmer seg raskt: http://www.dailytech.com/Return+of+the+Kin...rticle16709.htm Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er helt enig med at du bør satse på SSD, Win 7 er laget for dette.Det er dessuten mye bedre med en liten separat disk til OS. 1TB er greit for lagring, men egen disk til OS samt flere partisjoner på lagringsdisken er noe jeg anbefaler. Er også enig med at du bør satse på 5870/5850 siden disse har DX11, som også Win 7 har. Dessuten vil jeg heller anbefale Asus Xonar lydkort. Jeg bruker et selv med Vista 64-bit, og har aldri hatt driverproblemer, noe Creative derimot er kjent for. Og selvsagt Win 7(eller Vista) 64-bit, jeg har selv bare gode erfaringer med 64-bit Vista. Hva med 2stk av 295 skjermkorta ? 2x 295 = lav ytelse per krone Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Skjønner ikke helt hva du skal med å sløse bort så utrolig mye penger på et slikt oppsett. Du kan spare mange tusen på å gå for LGA1156 og Core i5 750. Pengene spart kan du heller bruke på en oppgradering senere. Til spill tjener du omtrent ingenting på å gå for Core i7 975. Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Kanskje du burde velge dette hovedkortet, hvis du skal ha Dyr gamer;) Men dette hovedkortet er veldig basert på overklokking.. så hvis du ikke skal overklokke, ta heller det hovedkortet du har valgt ut(ASUS P6TD Deluxe) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=482535 EVGA X58 3xSLI Endret 6. november 2009 av DeSyvDverger Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er helt enig med at du bør satse på SSD, Win 7 er laget for dette.Det er dessuten mye bedre med en liten separat disk til OS. 1TB er greit for lagring, men egen disk til OS samt flere partisjoner på lagringsdisken er noe jeg anbefaler. Enig i dette. Dessuten har WD green en variabel RPM mellom 5400-7200, så den er ikke spesielt godt egnet som systemdisk, men den gir plenty med lagring per krone for lagringsbruk. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg ser at det står "Løst" i emnefeltet her nå. Det jeg lurer mest på er hva det endelige oppsettet består av. Trådstarter fikk mange tips her, men det var dårlig med tilbakemeldinger på forslagene som ble gitt. Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Jeg ser at det står "Løst" i emnefeltet her nå.Det jeg lurer mest på er hva det endelige oppsettet består av. Trådstarter fikk mange tips her, men det var dårlig med tilbakemeldinger på forslagene som ble gitt. ja jeg kjøpte det jeg fikk tips om . jeg skal vente til de nye ati skjermkortene kommer tusen takk for deres hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå