Gå til innhold

[Løst]jeg skal kjøpe DYR gamer pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig med at du bør satse på SSD, Win 7 er laget for dette.

Det er dessuten mye bedre med en liten separat disk til OS.

1TB er greit for lagring, men egen disk til OS samt flere partisjoner på lagringsdisken er noe jeg anbefaler.

Er også enig med at du bør satse på 5870/5850 siden disse har DX11, som også Win 7 har.

Dessuten vil jeg heller anbefale Asus Xonar lydkort. Jeg bruker et selv med Vista 64-bit, og har aldri hatt driverproblemer, noe Creative derimot er kjent for.

Og selvsagt Win 7(eller Vista) 64-bit, jeg har selv bare gode erfaringer med 64-bit Vista.

Lenke til kommentar

1TB er greit for lagring, men egen disk til OS samt flere partisjoner på lagringsdisken er noe jeg anbefaler.

Er også enig med at du bør satse på 5870/5850 siden disse har DX11, som også Win 7 har.

Dessuten vil jeg heller anbefale Asus Xonar lydkort. Jeg bruker et selv med Vista 64-bit, og har aldri hatt driverproblemer, noe Creative derimot er kjent for.

Og selvsagt Win 7(eller Vista) 64-bit, jeg har selv bare gode erfaringer med 64-bit Vista.

Hva med 2stk av 295 skjermkorta ?

Lenke til kommentar

Hva med 2stk av 295 skjermkorta ?

2x 295 = lav ytelse per krone

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva du skal med å sløse bort så utrolig mye penger på et slikt oppsett. Du kan spare mange tusen på å gå for LGA1156 og Core i5 750. Pengene spart kan du heller bruke på en oppgradering senere. Til spill tjener du omtrent ingenting på å gå for Core i7 975.

Lenke til kommentar

Enig i dette. Dessuten har WD green en variabel RPM mellom 5400-7200, så den er ikke spesielt godt egnet som systemdisk, men den gir plenty med lagring per krone for lagringsbruk.

Lenke til kommentar
Jeg ser at det står "Løst" i emnefeltet her nå.

Det jeg lurer mest på er hva det endelige oppsettet består av.

Trådstarter fikk mange tips her, men det var dårlig med tilbakemeldinger på forslagene som ble gitt. :thumbdown:

ja jeg kjøpte det jeg fikk tips om . jeg skal vente til de nye ati skjermkortene kommer tusen takk for deres hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...