Gå til innhold

N96 versus Nokia 5800 XpressMusic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Hvis dere kunne velge mellom N96 og Nokia 5800 XpressMusic, hva hadde dere valgt? Fikk tilbud om å velge mellom disse telefonene på jobben, pris har ingenting å si.

Hei, Jeg har en N96 mens min datter kjøpte seg nylig en 5800. Synes helt ærlig at den ser bedre ut. Utkonkurrerer N96 på alle områder.

Lenke til kommentar

Jeg benytter selv N96 og synes den er hakkere skarpere enn Nokia Xpressmusic, som nok er en grei nok telefon for de som ikke ønsker å bruke like mye penger på mobil. Lyden og bildene på N96 er betraktelig bedre enn Xpress. Designet er også lekrere, touchscreen er overhypet. Men om du ikke har penger til en N96, er ikke Xpress det dårligste alternativet på markedet. N96 er en mye mer avansert telefon enn Xpress (du har mange flere valgmuligheter), og det tar tid å lære den å kjenne. Men når du først er blitt vant med oppsettet, vil du aldri vende tilbake til Xpress.

Endret av kunnskapsløs
Lenke til kommentar

Vel, tror ikke XpressMusic er det beste en kan få på markedet. Personlig misliker jeg touch screen. Jeg er klar over at N96 er kjent for å være treg (antar at det har blitt bedre ved de siste firmwareoppdateringene), men tror allikevel at jeg velger N96 fremfor XpressMusic.

Lenke til kommentar
Vel, tror ikke XpressMusic er det beste en kan få på markedet. Personlig misliker jeg touch screen. Jeg er klar over at N96 er kjent for å være treg (antar at det har blitt bedre ved de siste firmwareoppdateringene), men tror allikevel at jeg velger N96 fremfor XpressMusic.

Da gjør du ditt livs største tabbe. Datteren min har 5800 og ho er strålende fornøyd. Hvorfor velge en dårlig og dyr mobil fremfor en billig og bra? Jeg har en n96 og datteren min har en 5800, den er bedre. Nok om den saken

Lenke til kommentar

Har brukt begge, og har 5800 nå. Plages med at nettleseren bare lukker seg midt under lasting av nettsider. Eller fungerer den fint, og thouch er både enkel i bruk og veldig fint til nettlesing.

N96 virker mer solid, og kan gjøre det meste. Men nettlesing er enklere på 5800.

Jeg er litt usikker på hva jeg ville valgt. Kanskje begge? :p 5800 er jo ikke så dyr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...