Gå til innhold

Hvilke rettigheter PayPal betaling (Ebay)

Anbefalte innlegg

Kort foralt:

Fant noen felger på Ebay, siden felgene importeres til mitt firma slipper jeg å betale MVA i Italia, der felgene er kjøpt. Summen ble derfor endel lavere og selger (Butikk, storselger og har 100% gode tilbakemeldinger) ba meg å betale via paypal til en e-post adresse (Samme adresse som hans ebay adresse).

Har ikke hørt et PLUKK av han siden betalingen (1 1\2 uke) Og ikke svart på henvendelsene, hvilke rettigheter har jeg egentlig? Siden varen indirekte ikke er betalt via en ebay link? Er jo trossalt snakk om 6000kr.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på de konkrete rettighetene dine med PayPal men jeg hadde samme episode bare med noe gitarutstyr.

Hørte ikke fra selgeren på over en måned. Så jeg sendte mail til PayPal og spurte hva som kunne gjøres. PayPal sendte så mail til selgeren jeg hadde kjøpt utstyr fra og varene ble pakket og sendt dagen etter. Det funket for meg, men veit dog ikke om dette er vanlig praksis hos PayPal.

Lenke til kommentar
Usikker på de konkrete rettighetene dine med PayPal men jeg hadde samme episode bare med noe gitarutstyr.

Hørte ikke fra selgeren på over en måned. Så jeg sendte mail til PayPal og spurte hva som kunne gjøres. PayPal sendte så mail til selgeren jeg hadde kjøpt utstyr fra og varene ble pakket og sendt dagen etter. Det funket for meg, men veit dog ikke om dette er vanlig praksis hos PayPal.

Hmm.. Må nok vurdere noe sånt snart ja. Trodde det var noe forsikring rundt betaling via paypal også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...