-imen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei Er på leting etter mini-bærebar, er interessert å finne den med best batterilevetid da jeg skal ha den med på skolen og ikke orker å drasse med lader, men hvilken er det? Lenke til kommentar
Star Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Kan ikke si noe om batteritiden generelt over hele linja, men bruker en ASUS 1101HA som jeg har klart å tyne 10 timer ut av ( reklameres med 9,5 ) Forøvrig Z520 prosessoren som angivelig er noe svakere enn N270/280, men trekker noe mindre strøm.. Ellers er byggekvaliteten alfa omega, og den fås nå med 2gb ram og Windows7. Kjenner flere som har Acer One og øvrige Asus eee modeller - men de fleste melder pass etter en 5-6 timer. Vil dermed tro at 1101 ligger i toppsjiktet ang. batteritid i skrivende stund ( hvertfall med maskiner med 11 tommers skjerm ) edit: omtaler selvsagt 1101 modellen med 6 celle batteri Endret 5. november 2009 av Star Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vet ikke helt hva du mener med en mini om det er en Netbook eller Ultrabærbar? HPs Dm3 serie har 10 timers batteritid med 6 cell batteri ifølge HP. (Mener dette er testet til 9 timer) Dette er også en ordentlig bærbar pc i motsetning til en netbook. Den er fortsatt liten, har ikke innebygd cd-rom. Noen av modellene følger det med ekstern cd-rom andre gjør det ikke. Jeg har også lest at den er nominert til noen form for design award of the year. Noe å vurdere om den ikke blir for dyr eller stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå