Candey Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hello! Lurte på om noen visste om et sted hvor det er nattåpent pga Modern Warfare 2 release 10.november i Østfold? Holder nattåpent I Norge har så langt Spaceworld annonsert at de vil holde nattåpent i forbindelse med lanseringen av «Modern Warfare 2». Vet du om flere butikker som skal holde nattåpent for spillet. Tips leserne i kommentarfeltet lenger nede i artikkelen. http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article2748676.ece Sendte spaceworld mail istad om det faktisk var sant at de skulle holde nattåpent. De svarte meg nei. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hadde vært kjekt om Gamestop på Oslo City hadde holdt nattåpent, men da hadde de vel avertert det :/ Blir vel inn til Oslo med 8- eller 9-toget på tirsdagen da. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Ser ut som at det blir forhåndsbestilling på Gamestop i Sarpsborg her. Tror det blir "skulking" av skole på tirsdag. Gleder meg så vilt, og i tilegg har vi fri på onsdagen. Deilig Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor ta fri fra skolen? Greier vel å vente til skole dagen er over? Går jo ekstra fort når du har noe å glede deg til Jeg kommer ikke til å ta fri fra jobben. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ekstra fort? Hvilket liv lever du? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Et helt vanlig liv med jobb fra 7.30 til 15.30. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Om livet du lever er normalt er det hue ditt som ikke er det. Det er da virkelig vidt kjent at om man har noe å glede seg til går alt mye saktere. Prøv å lag deg en skikkelig deilig middag, sett den på bordet og sett en stoppeklokke på 10 minutter. Du får ikke lov til å spise før den ringer. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Går helt fint det, tar bare oppvasken i mellom tiden, men jeg vet allerede at jeg ikke får spilt det før neste mandag vis det ikke kommer i løpet av helgen. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Litt vanskelig spørsmål, men noen som vet om Spaceworld kun selger standard utgaven under nattsalget? Eller kommer de også til å selge Hardened Edition og/eller Prestige Edition? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Tror nok de kommer til å selge alle versjonene de har inne. http://www.spillmagasinet.no/article2750966.ece Dette er dog de 20 butikkene i Norge som har nattåpent. Blir å stille seg i kø i Fredrikstad da gitt! Lenke til kommentar
The1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Spaceworld på Storgata i Oslo selger kun standard og Hardend Edition ihvertfall. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dagens unge eier ikke viljestyrke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå