livingman Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 hei hallo.. jeg fant idag en 10-pakke happy springs i et skap. den er ikke åpnet og har bare ligget der siden ifjor .. er de bruk bare på nyttårsaften i år ? eller burde jeg kaste dem? takker for svar ! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Luntene pleier å bli ubrukelige etter en stund, og selve fyrverkeriet blir litt tammere. Men det er bare å peise på og prøve. Får du ikke til lunten er det mulig å kaste fyrverkeriet på et bål elns. Hvor ufarlig dette er skal jeg ikke uttale meg om. ^^ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fyrverkeri kan fort bli litt ustabilt (Kuler som ikke flyr helt ut av batteriet, ting som er knukket slik at balansen ikke er helt på topp osv), og luntene er ofte rimelig dårlige, som sagt over. Å leke med ustabilt fyrverkeri, kan være farlig. Nå har jeg advart deg. Men om du kjøper en pakke grisehyl, eller noe slikt, kan du rive av lunten, og stappe dem inn i happy springsene dine. Må legge til; vet ikke om slike happy springs blir så ustabile, det har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå