Jspn Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som har erfaringer med denne? Fungerer det bra og spille av iso filer? Klarer den virkelig 1080p uten og hakke? Evt andre ting du har merket under bruk? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Dette er HTPC kategorien. Lenke til kommentar
Jspn Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 beklager feilpost, men har sett det har blitt diskutert så mange lignende bokser her så skjønner ikke hvorfor dette skal være et problem? (popcorn o.l) Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 ja, den klarer 1080p uten å hakke, men ikke altid over nettverk m. PC applikasjonen som følger med. Om du bruker andre 3dje parts applikasjoner så funket det 100%. Er ei stund sida jeg brukte Tvix'en min etter at jeg gikk over til en billig PC med xbmc så jeg husker ikke detaljene. Finnes noen tråder om tvix på avforum.no og om du vil sjekke mere, ellers var mpcclub.com den store kilden for info og firmware oppdateringer. 6500 har vel fått en etterfølger nå også såvidt jeg husker og DVICO vel litt sliten historik ang. støtte og fikser for fjorårets HW... Lenke til kommentar
Jspn Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 I forhold til popcorn hvilken av de er best? Hva vil folk anbefale å kjøpe? jeg trenger ikke wlan på den, da jeg bruker kablet nett. Og jeg kommer mest sannsynelig ikke til å streame noe, jeg skal sette inn en hdd som jeg skal ha alle filmene på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå