sdf123 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har skaffet meg Telenor Frihet og Dag&Natt, slik at jeg kun betaler 299kr uansett hvor mye jeg surfer i mndn. Nå prøvde jeg å koble til min Nokia 6220 Classic for å bruke den som et modem, men fikk ikke det til å funke. Prøvde så med min daglige Nokia E66 og da funket det supert. Fikk spørsmål om "Vil du koble PC til internett" når jeg plugget USB kabelen i telefonen og så installerte den noen få programmer og nå surfer jeg via den. Prøvde å bytte så over til 6220, men da oppdager ikke programmet 'Nokia PC Internet Access' noe telefon tilkoblet PCn. Jeg ønsker som sagt å bruke 6220 som et modem hele tiden, mens bruke E66 som min daglige mobil. Håpte noen hadde greie på dette og kunne guide litt. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Fikk det til, måtte installere Nokia PC suite først. Virker som det er en ekstra funksjon hos E66 at man bare kan koble til uten å ha lagt inn PC suite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå