Meyer_rbk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Heisann! Jeg har veldig sterkt behov for å åpne port 3460. Internett har jeg fra telenor, og jeg bruker routermodemet Thomson ST546 v6, og den trådløse routeren Jensen Scandinavia AirLink 7954. Jeg har prøvd å åpne porten i begge disse routerne, uten hell. Jeg er heller ikke helt sikker på HVILKEN Ip adresse jeg skal skrive inn når jeg forwarder portene. For å få en statisk IP bruker jeg et program som heter No-IP, der jeg har satt opp en server. På et nettsted leste jeg at jeg burde gjøre den trådløse routeren til PPoP, og routermodemet til en bridge. Dette aner jeg for øvrig ikke hvordan jeg gjør, så lurte på om noen her kunne hjelpe meg og åpne denne porten. På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Meyer_rbk Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Vel, da har jeg løst dette selv. Hvis noen får det samme problemet: 1. Sett ditt routermodem i bridgemodus (nettet vil forsvinne). 2. Sett den trådløse routeren i PPoP, med brukernavnet og passordet du har fått fra leverandøren din. 3.Portforward porten du trenger på virtual service. 4. Aktiver DMZ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå