SuperJan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har en Pentium 4 2,8ghx, 512mb DDR RAM, PoV GeForce 4 Ti 4200 128mb DDR. Dette skulle vel være nok i massevis for CS? Men nei da. Noen ganger ligger jeg helt ned i 30-40 frames, og jeg merker forskjell fra det og 99... Det irriterer meg mye! Noen tips? Har de nyeste Detonator FX driverne. På forhånd takk, Jan-Sølve Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har en Pentium 4 2,8ghx, 512mb DDR RAM, PoV GeForce 4 Ti 4200 128mb DDR. Dette skulle vel være nok i massevis for CS? Men nei da. Noen ganger ligger jeg helt ned i 30-40 frames, og jeg merker forskjell fra det og 99... Det irriterer meg mye! Noen tips? Har de nyeste Detonator FX driverne. På forhånd takk, Jan-Sølve ' ... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 skulle det svaret hjelpe noe? prøv med 41.09 driverene istedet, Detonator FX er jo ti FX koort...det er ikke første gangen du får dårligere ytelse på nyere drivere, fordi de rett og slett er optimalisert for nyere kort... uansett, det virket som et merkelig ytelsestap uansett har du installert chipset drivere? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Merker du forskjell på fps telleren? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hadde samme problemet, løste det med fprmat c: :smile: Lenke til kommentar
simenpp Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Ja... her kunne jeg ha svart deg og hjulpet deg med faktiske løsninger på problemet ditt. Det hadde vært superlett. Dessverre er jeg utestengt, så du får bare lide videre.... -simenp Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har en Pentium 4 2,8ghx, 512mb DDR RAM, PoV GeForce 4 Ti 4200 128mb DDR. Dette skulle vel være nok i massevis for CS? Men nei da. Noen ganger ligger jeg helt ned i 30-40 frames, og jeg merker forskjell fra det og 99... Det irriterer meg mye! Noen tips? Har de nyeste Detonator FX driverne. På forhånd takk, Jan-Sølve ' ... Ja, dette var et veldig informativt svar... Men tilbake til topic, kan hende at du bare trenger å bytte cfg'en din, har hjulpet meg en gang, men hvis ikke det hjelper så prøv med andre drivere eller kanskje en format c: Lenke til kommentar
ZelaaZ Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har en Pentium 4 2,8ghx, 512mb DDR RAM, PoV GeForce 4 Ti 4200 128mb DDR. Dette skulle vel være nok i massevis for CS? Men nei da. Noen ganger ligger jeg helt ned i 30-40 frames, og jeg merker forskjell fra det og 99... Det irriterer meg mye! Noen tips? Har de nyeste Detonator FX driverne. På forhånd takk, Jan-Sølve Har du deaktiver vertikal synk ? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hvis du ikke vil formatere kan du f.eks laste ned Ad-aware ellerno lignende, å sjekke om du har no spyware, evt. slå av unødige bakgrunnstjenester. avinstallere unødige programmer osv. Prøve med andre drivere, og sjekke instillinger på andre enheter som hd, chipset osv. Du har vel installert chipset drivere? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har du deaktiver vertikal synk ? Om han har v-sync på vil framerate uansett ligge opp mot max av det skjermen tåler, alså om skjermen klarer max 40Hz få ville han ligge helt stabilt på 40Hz så med mindre noe annet i maskinen drar så med ressurser at skjermkortet /cpu ikke klarer å gi 40fps. btw. hvis skjermen gir max 40 hz ville stakkers superjan være blind eller gå med kikkert Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det er sundt for maskinene å bli formatert en og ennen gang sånn rundt 4-6 ganger i året. Selv har jeg hatt en masse problemer med maskinenem in som løste seg ved formatering og da tenker jeg på ytelse i spill osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå