Hans Erling Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Ok ny mobil skal kjøpes inn nærmere jul. Jeg er ute etter en "mini pc", men vil ikke kjøpe en netbook. Krav: - Windows Mobile /nyeste versjon eller gratis oppgraderbar. (andre "OS" kan vurderes) - Qwerty tastatur foretrekkes, men ikke 100% et must. - 3.2" skjerm eller større. - Touchskjerm /multi-touch ville vært et stort pluss. - Lang standby/taletid. - GPS - Mulighet for MSN/Skype som jeg antar Windows Mobile har? - Mulighet for å kobles til pc for mobilt bredbånd, helst 7,2Mbit. - Ok kamera, trenger ikke mere enn 5MP. - Støtte for opp til 32Gb minnekort er en fordel men ingen nødvendighet. - Ikke en iPhone. Telefonen jeg som for øyeblikket ser mest fristende ut er Samsungs B7610 OmniaPro. Pristaket går rundt prisen til denne telefonen. Planer å kjøpe uten lås/binding. Jeg ser at HTC har kommet ut med en kjempe mobil både hva specs og størrelse angår, denne heter LEO med 4.2" skjerm. Den koster en god del mere enn Samsungen og jeg tror denne blir litt i største og dyreste laget. Er det noen som har forslag gjerne med link til specs/bilder? På forhånd takk Endret 5. november 2009 av Hans Erling Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Du burde absolutt vurdere Nokia N900 eller Motorola Milestone (om denne kommer til Norge). Slik jeg ser det er disse to det nærmeste du kommer en netbook idag. De har ikke windows mobile som du har satt opp som et krav, men ms har vel ikke akkurat vært så veldig frampå når det kommer til utviklingen av windows mobile, og mange "eksperter" regner wm som gammelt og at ms henger etter andre mobil-os. Nokia N900: http://www.nokia.no/finn-produkter/produkt...0#/main/landing Motorola Milestone: http://www.motorola.com/consumers/US-EN/Mo...0008406b00aRCRD Endret 5. november 2009 av GeCcO Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Må vel pent innrømme at den Motorolaen har jeg ikke sett før og den gjorde ikke valget lettere Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har mine tvil om at motorolaen kommer til norge da de ikke finnes på det norske markedet lenger. Dog du kan sikkert få den fra ebay osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå