RunningRiver Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har lyst på airsoft fra redwolf, men jeg vet ikke noe om den. Det er anbefalt fra mange å handle der fra, men jeg syntes sida ser litt sånn useriøs. Noen som har handlet fra redwolf før som kan bekrefte at den er seriøst og leverer varene sine? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 RedwolfAirsot er en av de største og beste airsoft-sidene som er. Skal jeg handle noe airsoft-relatert, så sjekker jeg alltid på Redwolf først. WGC og UNCompany er også bra, men jeg har lite erfaring med disse to. Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Åhh....det brister en glede i hjerte mitt nå Men har du handlet noe fra der a? Eller sier du bare dette? frister veldig å handle derfra for det er utrolig billig! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har handlet 1-2 ganger på UNC og WGC, og utallige ganger på Redwolf. Normalt sett tar det ikke mer en 8 dager etter at du har bestilt fra Redwolf til du får pakken. Høyst sannsynlig er det slik med UNC og WGC også. Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 ah, det er en lettelse å få vite denne info'en. Første inntrykket mitt på redwolf sin side var useriøs og svindlende. For prisene var jo så utrolig billigere enn mange andre. Og i tillegg var det lagt til lyder og masse rare farger osv. Men tror jeg skal handle noe snart as. Takk for info ^^ Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Vet du noe om man får oransj tupp når man kjøper airsoft fra redwolf? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke hvis du bor i Norge. Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Digg men hvordan fungerer det med frakt? Sendes den rett til deg? eller får jeg sånn brev av posten om at jeg skal hente den? Etter at jeg får vite dette skal jeg straks handle Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det varierer. Jeg har alltid hentet pakkene mine på posten, men andre har fått pakken levert på døren. Det kommer kanskje an på hvor du bor. Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Du jeg glemte å spørre om noe viktig! Hvordan er det med toll og sånt? Når du klikker deg ferdig med å ha valgt varene dine på redwolf så kommer det en total pris. Er den prisen absolutt total, dvs med toll og om det skulle være noe mer liksom? Eller kommer toll avgiftene etter? Eller er det ingen? Greit om jeg kunne få vite dette, jeg er vel mest redd for tollen :S Endret 7. november 2009 av Kenny_RB_92 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Pakken din vil trolig havne i tollen i 2-3 dager. En god stund senere får du regning på moms og tollklareringsgebyr. Moms ligger på 25% av den totale summen. Tollklareringsgebyret ligger på 150-200 kroner. Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Tuller du nå? men det gjør jo det drit dyrt å handle fra redwolf alikevel da :O Er det ikke toll fri hos Redwolf? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det har ingenting å si, det er i Norge tollgrensene er. Og de slipper du ikke unna på slike produkter. Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 rart, så det vil si at jeg må betale toll uansett selv om jeg følger denne? "My order was shipped by UPS and the parcel delivery is delayed. Is there a UPS number I can call to check on it? If your order was shipped by UPS and delivery to you has been delayed, you may contact your local UPS office directly to inquire. UPS provides toll free numbers in the countries listed below. Please have your tracking number ready when you call them. Country Name: Finland -- Toll Free Number:0800-1-877-877 Country Name: Germany -- Toll Free Number:0800-882-6630 Country Name: USA -- Toll Free Number:1-800-782-7892 Country Name: Canada -- Toll Free Number:1-800-742-5877 Country Name: United Kingdom -- Toll Free Number:08457-877-877 Country Name: Belgium -- Toll Free Number:0800-12828 Country Name: Spain -- Toll Free Number:900-102-410 Country Name: France -- Toll Free Number:0800-877-877 Country Name: Norway -- Toll Free Number: 0800-33470 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det der er et telefonnummer. Forøvrig betaler du ikke toll (10%) på airsoft, bare moms og ett lite gebyr. Ved store kjøp er det billigere å handle fra Hong Kong, men hvis du skal bare handle et enkelt våpen, så kan du likegodt handle fra en norsk butikk. Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Tenkte å kjøpe meg en TM desert eagle chrome 2x poser med 3500 kuler. Det er mye billigere derfra enn her i Norge, det koster jo nesten 2000kr for den desert eagle'en her i Norge!! kuler koster også drøyt ganske mye her i Norge. Hva har du kjøpt der, hva har skjedd? Betalte du masse toll ? Eller hvordan fungerer det egentlig? Hvis jeg kjøper et våpen betaler man ganske mye toll da? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, ingen toll, kun moms og et lite gebyr. Her er to handlelister; en fra VipersAirsoft.no, og en fra RedwolfAirsoft.com Vipers Airsoft Chrome Desert Eagle/Svart Desert Eagle - 1790,-/1590,- Excel .20, 3700 kuler x2 - 258,- Frakt - ca 100,- Totalpris: 2348,-/2148,- Redwolf Airsoft Chrome Desert Eagle/Svart Desert Eagle - 905,-/785,- Excel .20, 3700 kuler x2 - 103,- Frakt - 313,- Andre gebyrer - ca 200,- Moms - 25% Totalpris: ca 1900,-/1750,- Husk at du har reklamasjonsrett om du handler i Norge, og at det er dyrere å betale frakt til utlandet hvis det er noe galt med våpenet, og det må returneres. Forøvrig er det stor sannsynlighet for at Softguns.no kan gi deg enda bedre pris på pistolen hvis du sender dem en e-post. Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Dette her er det jeg tenkte jeg skulle skaffe fra redwolf Tokyo Marui Desert Eagle.50AE Chrome Stainless 159 $ 2x G&P 0.20g 6mm Ultra Grade BBs (3500rds) 12 $ copy paste fra sida deres etter min bestilling Product Name Product Code Unit Price (USD) Quantity Price (USD) 1 Tokyo Marui Desert Eagle.50AE Chrome Stainless TM-DESV $159.00 1 $159.00 2 G&P 0.20g 6mm Ultra Grade BBs (3500rds) GP348 $6.00 2 $12.00 Product Price $171.00 Other Charge (How is this calculated?) Shipping Price $51.50 Total Price $222.50 er dette sant? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, mer eller mindre. Også får du i senere tid regning på moms og kanskje tollklareringsgebyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå