Haugnæss Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vil bare advare de som måtte vurdere å handle varer fra denne kjeden! Jeg har ventet i ett år på tilbakebetaling av moms penger for varer jeg har kjøpt. Da jeg endelig kom i kontakt med økonomiansvarlig i butikken, La han rett og slett på røret! Jeg har vært trofast kunde, og forventer bedre av voksne menn! Dette synes jeg rett og slett er PINLIG på vegne av en seriøs aktør på det norske markedet! Saken er nå inne hos skatteetaten!!! MVH Forbanna tidligere kunde Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tilbakebetaling av moms føler ikkje at det er heilt den mest vanlige problemstillinga ein kunde kjem bort i. Er det utførsel av varer når kjøper har budd over 12 månader i utlandet som er problemstillinga her? For ved eit slikt tilfelle skal jo eit skjema fylles ut og stemples av tollmyndigheitene. Lenke til kommentar
Medicaner Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Synes digital impuls er en bra butikk. Har aldri eller kommer aldri til å ha noe behov for å få tilbake moms de penga tviholder staten på. La på røret?Kan det være at han rett og slett mista dekkninga? Jeg jobber selv med vareutleveringer og fikk i går en telefon fra en kunde. Desverre så var jeg et sted hvor jeg ikke hadde dekkning og samtalen ble brutt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har ventet i ett år på tilbakebetaling av moms penger for varer jeg har kjøpt. Her må du forklare deg nærmere slik at vi har en bitteliten sjangse til å forstå frustrasjonen din. Hvorfor skal du få refundert moms-penger for varer du har kjøpt? Er det kjøpt som forbruker eller bedrift. Har evt. bedriften momsregneskap? Er varene sendt til utlandet (direkte fra nettbutikken)? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg skjønner heller ikke dette. Moms får man da refundert fra skatteetaten ved årsoppgjøret, ikke fra butikken? Lenke til kommentar
Haugnæss Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Saken er nå ute av verden, da Digital Impuls leste denne tråden! For de som måtte lure gjaldt dette en vare som ble tatt med ut av landet i fjor høst. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det sitter fortsatt en del spørsmålstegn rundtomkring som lurer på hva du driver med da du bare spyr ut edder og galle og ikke kommer med noen avklaring i forhold til problemstillingen. +1 til DI og -1 til trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå