civdez Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei, jeg har et webprosjekt på gang. jeg trenger folk til å bygge opp en nettside, har ikke enda funnen ut hva som blir mest lønnsomt å ha på nettsiden, men det kan vi ta senere. okei, Jeg trenger en som kan programmere html, css, php, osv og en som kan med seo opptimalisering. jeg leter ikke etter folk å ansette med betaling eller noe sånt. jeg ser etter folk som vil være med på prosjektet å får en viss prosent av hva som blir tjent på nettsiden. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Du sier du har et webprosjekt på gang, men sier ingenting om hva det er snakk om. Det kan være alt fra et forum, til en nettbutikk til en søkemotor. Tror nok du må være litt mer konkret før noen gidder å hoppe på et sånt prosjekt. Dessuten kan det være lurt å friste med en annen lønn enn en prosentandel av noe som foreløpig ser ut til å bli ingenting Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tråden er forøvrig flyttet til en mer passende kategori, og emnetittelen er endret Endret 8. november 2009 av hernil Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Trur nok det må både spesifiseres meir kva prosjektet er/ blir retta mot og kva du sjølv skal bidra med i prosjektet. Slik eg ser det så skal du ha folk til all koding, og du skal ha folk til å gjere søkeoptimaliseringa. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det som også er litt spesielt er at du/dere ikke har funnet ut av hva som blir mest lønnsomt å ha på siden. Med andre ord, du vil lage en side, med ukjent innhold, ukjent potensiale og så vil du ha folk til å være med å jobbe uten å vite hva de evnt får for dette? Snakker vi luftspeiling her? Lenke til kommentar
civdez Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Det som også er litt spesielt er at du/dere ikke har funnet ut av hva som blir mest lønnsomt å ha på siden. Med andre ord, du vil lage en side, med ukjent innhold, ukjent potensiale og så vil du ha folk til å være med å jobbe uten å vite hva de evnt får for dette? Snakker vi luftspeiling her? hehe, ser at jeg formulerte meg helt feil. det jeg mente var at jeg er veldig lei av å ligge hjemme å se på tv så derfor har jeg lyst å starte noe, f.eks en nettside, så lurte jeg på om det var noen andre som hadde lyst å bli med å prøve å gjøre noe utav ei nettside. Men det ser vist ut som at det er bare jeg er inne som er arbeids ledig Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) På ingen måte, men eg mener utgangspunktet er feil. Du må ha en bedre plan. Skal du lage en nettside så er det en del avgjørelser du må ta som må settes i sammenheng med formålet med siden. Eg sitter selv å lager en side/tjeneste nå og eg er nok ikke den eneste. Så, eg foreslår at du først finner ut av hva du skal lage. Om du skal lage noe som folk skal bruke så må du finne et behov som ingen andre tjenester/sider dekker, og lage noe for å dekke det behovet. Om du bare skal bruke det til tidsfordriv så tipper eg det er vanskelig å finne folk til det. Endret 7. november 2009 av nomore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå