Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Torrenter kobler ikke til

Anbefalte innlegg

Hei, i det siste har mine torrenter ikke klart å starte opp og hverken laste ned eller opp. Det merkelige er at dette har skjedd nylig, og såvidt jeg vet, uten noe jeg har gjort (kan være en windows update for alt jeg vet?). Klienten jeg bruker (µTorrent) viser at jeg har porten riktig åpnet og videresendt. Videre kan den på noen torrenter vise til både peers og seeds uten å koble til disse, mens på andre viser den 0/0 selv om den har haugevis.

Det merkelige er at dette skjer med noen av torrentene mine, men ikke alle, og både på offentlige og private torrenter. På tracker status står det "updating..." på alle torrentene.

Litt info:

ISP - NextGenTel 10/1 Mb

Koblet til router Thomson ST546 via TP kabel

Windows XP SP3

µTorrent 1.8.4

Har dere noen hint om hva som kan være feil?

En liten screencap:

uTorrent-bad.PNG

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og takk for svar!

Hvis det hadde vært DNS problemer, ville ikke feilmeldingen vært annerledes? "Could not connect" eller noe i den duren? Anyway, jeg prøvde alikevel just nu: jeg skiftet fra DNS-instillingene jeg har brukt i ca et år nå (OpenDNS.org) til å motta automatisk fra NGT. Har restartet, men det ser ikke ut til å være noen forskjell.

Jeg er ganske sikker på at trackerene ikke er nede. Skjer dette med alle nye torrenter jeg har lagt til de siste par dagene, og jeg har telt 6 forskjellige trackere, både private og offentlige, og det er samme ulla.

Edit:bug: Det har jeg ikke tenkt på, jeg har satt klienten min til å oppdatere automatisk. Skal prøve å gå tilbake på en tidligere versjon, se om det hjelper. Kommer med svar om ca 5.

Endret av bevertann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...