AfterGlow Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tar i bruk kameraet i nyskapende skytespill til DSI. Les mer Lenke til kommentar
Colb Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 DEtte har jeg sett en gang for lenge siden. husker ikke akkurat hva spilet het, men mener det var noe slikt på en av de første kameramobilene. hvor man skulle skyte noen blå vepser.. eller er jeg helt borte nå? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nope, dette fantes på min Sony Ericsson K500i så vidt jeg vet. Fått priser for å være nyskapende... For noe tull!! Er jo eldgammelt! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nope, dette fantes på min Sony Ericsson K500i så vidt jeg vet. Fått priser for å være nyskapende... For noe tull!! Er jo eldgammelt! takk. var der jeg hadde sett det ja Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fatters gamle Siemens SX1 hadde et liknende spill der man skjøt mygg... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det hadde jo vært mye morsommere om det var motsatt; hente inn tilfeldig forbipasserende å skyte dem i fantastisque omgivelser. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Dette minner meg om det spillet som ble laget for Tegra plattformen fra Nvidia. Men der hadde du et 2D kart som ble ogjort til 3D. Skal se om jeg finner videoen. edit: Fant den: Endret 5. november 2009 av Moffe247 Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nyskapende? Har sett til HTC hero og dette er sikkert eldre en det? I MORGEN KOMMER MODERN WARFARE 2 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg