Zash Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei. Er på jakt etter et nytt hovedkort til filserveren min. Har søkt og googlet litt, men sliter litt med å finne fram etter noe som passer mine kriterier, og håper derfor at det er noen her som kan jeg hjelpe meg! Det jeg trenger er da minimum 8 sata porter, som kan kjøres i RAID5 (evt RAID6), Helst 2gb nettverksporter og integrert skjermkort. Kortet bør (skal) og være stille, eventuelt være lett å få stille! Er det noen som vet om noen hovedkort som passer mine ønsker? Forhåpentligvis ikke så mye dyrere enn en tusenlapp. På forhånd takk! Lars. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Glemte å nevne CPU sokkel.. Men tror det beste for deg vil være å kjøpe et enkelt HK og et RAID kort i tillegg.. Her er HK med 8x S-ATA og 2xGbit porter. Jeg fant ingen som hadde skjermkort i tillegg desverre. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Takk for svar Ser ut så det blir et P5Q Deluxe kort, og heller få tak i et billig/brukt skjermkort ,) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå