Minsc Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hei! Jeg har vært på utkikk etter et nytt stereoanlegg lenge nå, og siden jeg ikke har god råd, så må jeg kjøpe brukt - og finne det aller billigste. Jeg har nå funnet et Yamaha Pianocraft E400 til 600 kr. Dette er jo en god pris, for de koster vel rundt 2000-2500 nye? Grunnen til at det blir solgt så billig, er fordi det er noe defekt. Anlegget har en tendens til å justere volumet av seg selv - oppover. Også skifter den noen ganger mellom funksjoner (CD til Tuner, som oftest). Er dette noe som går an å fikse, eller er det ikke noe vits å kjøpe anlegget? Setter pris på raske tilbakemeldinger. Endret 5. november 2009 av Minsc Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Slik defekt volumkontroll har også Harman-Kardon hatt. Det er antagelig snakk om designfeil, som selv ikke fabrikanten kan/vil løse. Ville aldri kjøpt noe slikt. Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Takk for hjelpen! : ) Da holder jeg meg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå