Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mozilla virker ikke etter å ha spilt CS

Anbefalte innlegg

hei.

etter jeg har spilt cs (counter strike) så funker ikke mozilla eller explorer. eller noen programmer som må ha internetz.

har formatert pcn. var ikke sånn før.

det er jævli irriterende å restarte hver gang -.-

NOEN SOM VET HVA JEG MÅ GJØRE ELLER HVA SOM ER GALT ?

Endret av hAsJHASJhasjHaSj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hva mener du med "funker ikke". Starter ikke programmene opp, får du noen feilkode, hva har blitt forsøkt gjort eller får du ikke surfet.

Lenke til kommentar
Hva mener du med "funker ikke". Starter ikke programmene opp, får du noen feilkode, hva har blitt forsøkt gjort eller får du ikke surfet.

Kommer sånn "Feil på siden", husker ikke helt.

Akkurat som om jeg ikke er koblet til internett :(

Jaaaaaa men blir sur på n00bs som gidder å bruke tid på å kommentere

at jeg har posta feil.

Lenke til kommentar

Vel, dette skjedde i hvert fall meg og, om jeg har fortstått problemet rett.

I går kveld slutta plutselig nettet å funke på nettlesere, hverken mozilla eller IE funka. Og når jeg prøvde å pinge www.vg.no og lignende i cmd fikk jeg ingen svar.

Men jeg satt og spilte wow på nettet og snakka med en kompis over skype.

Aner ikke hva feilen er, men om trådstarter har samme problem som jeg hadde så er det snakk om at nettlesere ikke virker til tross for at man har nett. For å forklare problemet litt lettere.

Nå i dag har jeg akkurat starta pcen og nå funker i hvert fall nettleseren, men får se om problemet oppstår igjen senere. :)

Lenke til kommentar

Ting som kan forårsake dette er sperrer enkelt og greit. Det kan være ruteren din som er i dårlig stand og trenger en restart.

Om du ikke bruker ruter kan det være forsvaret på selve pc´en (altså firewall) som ikke ble gjennoprettet riktig under formateringen.

HAr du windows vista eller windows xp?

:)

Endret av Sertito
Lenke til kommentar
Ting som kan forårsake dette er sperrer enkelt og greit. Det kan være ruteren din som er i dårlig stand og trenger en restart.

Om du ikke bruker ruter kan det være forsvaret på selve pc´en (altså firewall) som ikke ble gjennoprettet riktig under formateringen.

HAr du windows vista eller windows xp?

:)

Har helt nytt modem. Er ikke det sånn virusprog.greier? :p

kan sikkert hende. et brød som gjorde det for meg.

xp : )

Lenke til kommentar

Har du formatert før eller etter at Internett sluttet å fungere?

Når det gjelder bryteren bak på PSU'en så konverterer denne mellom 110v og 220v. Siden maskinen brukes i Norge med et strømnett på 220v så vil endring av bryteren som regel ødelegge/sprenge PSU'en og ofte også enkeltkomponenter i selve maskinen.

Du kan jo evnt ta kontakt med brøet som formaterte maskinen og høre med han hva som er galt? :)

Endret av nomore
Lenke til kommentar

jeg har ryddet litt i tråden. jeg henstiller alle parter i tråden om å gå på sak og ikke person.

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Jeg ber samtidig trådstarter revurdere sin bruk av caps på forumet.

Lenke til kommentar
Få broren din til å fikse dataen :) be han sette riktige instillinger på ruteren, fjerne blokkeringer på firewall og laste ned nyeste versjonen av firefox. Oppdater pc@en din gjevnlig med autoupdate:) lykke til ;)

Og betal han en slump penger, så kanskje han hjelper deg en annen gang også. ;)

Eller, så kan han jo løse problemet ved å ikke spille CS. Det er jo først da probleme oppsto så vidt jeg forsto?

Det er en hun som har problemer. Derfor det er vanskelig å få løst problemet :p

Gawd. Lever inn pcen din på elkjøp, regner med dem ordner det for deg.

:thumbup:

Tror dette er det beste. Evnt Datakjeden eller andre PC butikker som tilbyr den slags tjenester.

Lenke til kommentar
Gawd. Lever inn pcen din på elkjøp, regner med dem ordner det for deg.

gawd.

Eller, så kan han jo løse problemet ved å ikke spille CS. Det er jo først da probleme oppsto så vidt jeg forsto?

lol. ja jeg får slutte å spille da. naaaat

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...