Continum Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det har begynt nå i det siste at skjermen av og til slår seg svart når jeg spiller Football Manager 10 og det skjer alltid under en kamp. Jeg har prøvd å koblet maskinen til en ekstern skjerm, men fortsatt svart. Det er snakk om en bærbar IFL90+ maskin med Windows 7 som OS. Har sjekk driveren til skjermkortet og det nye er installert. Noen som har et forslag/løsning på hva som forårsaker dette? Takk. Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Slår pc-en seg av, eller blir bare skjermen svart? Hvis pc-en slår seg av, kan det være at pc-en blir for varm. Hvis bare skjermen blir svart, så kan det være feil på skjermkort. EDIT: Endret 5. november 2009 av TakeR^ Lenke til kommentar
Continum Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Slår seg ikke av nei, men det skjer bare når jeg spiller FM.. Det som er så rart. Men den er også jævlig varm, men den slår seg ikke av fordi musikken fortsetter når skjermen er svart TakeR^ Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hm, rart. Vet jeg hadde samme problem på min gamle stajonære før når jeg kjørte litt tyngre spill som BF2 crysis etc (da de var nye), mens cs og css fungerte utmerket. Dette var feil med skjerkort. Da låste hele pc-en seg og skjemen ble svart, men lyd etc hørte man fortsatt Prøv å kjør 3dMark å se om den slår seg av da U know who i am?;> Lenke til kommentar
Stream Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har du prøvd å kjøre i Windowed Mode? Skjer det da også? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kjører i Window mode.. Tulleklompen Kjetil Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Du sku bærre vist Men prøv å kjør 3dMark06, se om du får samme resultat da Endret 5. november 2009 av TakeR^ Lenke til kommentar
Continum Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Will do! Men det skjer jo ikke hele tiden, bare av og til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå