tsghost Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei! Jeg vet jeg har laget et emen tidligere, hvor jeg skulle kjøpe anlegg til under 5000, men det dukket opp noen uforutsette utgifter som gjorde at jeg ikkefikk råd da jeg hadde tenkt til å kjøpe det, så nå er jeg tilbake. Med høyere budsjett! I Januar får jeg ca 15000, og da har jeg tenkt til å kjøpe anlegg. (Helst nærmere 10 000 enn 15 000). Jeg har allerede satt opp noe jeg liker på hifi-klubben, og tenkte jeg skulle spørre hva dere synes. Forsterker: NAD C315BEE CD-spiller: NAD C515BEE Platespiller: Denon DP-300F Høytallere: Dali Concept 6 Dette kommer på rett i overkant av 12 000 på hifi-klubben. Hva synes dere om oppsettet? Er det verdt det? Er det noe jeg burde bytte ut? På forhånd takk! - Torger Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) I første omgang så vil jeg komme med følgende: Gå for en NAD 326, mer krefter! 315 tror jeg kan bli litt spinkel. Alternativt kan du gå for en Cambridge 540, en artig forsterker. Se om noen av butikkene til hfk har en demobrukt 540, eller tilsvarende. Dette er modeller som er på vei ut. Argon TT1 sammen med en Denon 710 blir heller ikke feil... Har du hørt på de Argon-høyttalerne på hfk? De ser kurante ut som et alternativ. Du får ta turen til nærmeste hfk og be de koble opp det du lurer på.. PS: Vurdert stativhøyttalere? Endret 8. november 2009 av tore_v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå