knut-eirik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei. Har nå solgt min 400D og skal oppgradere. Har jo lest meg blind på specs på disse modellene og ønsker å høre fra noen her som har erfaring med disse modellene. Selv har jeg jo mest lyst på 50D siden det er nyere og har gått ned i pris. Vurderer også å handle brukt. Hva bør jeg være obs på når man handler et brukt kamera som man ikke kan få sett på før man kjøper? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har du råd til 50D uten at det går på bekostningen av noe annet så kjøp det. Det viktigeste ved bruktkjøp er og skjekke selger så du er sikker på at h*n er seriøs,at kamera er i grei stand,alt av manualer/cd'er følger med,kvittering og eventuelt objektiv,hvor mange ekponeringer det er tatt er også kjekt og vite. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Har du råd til 50D uten at det går på bekostningen av noe annet så kjøp det. Det viktigeste ved bruktkjøp er og skjekke selger så du er sikker på at h*n er seriøs,at kamera er i grei stand,alt av manualer/cd'er følger med,kvittering og eventuelt objektiv,hvor mange ekponeringer det er tatt er også kjekt og vite. Godt poeng, men når jeg ser hva 50D går for brukt og nypris er det egentlig ingen tvil om at det lønner seg å kjøpe et hos forhandler. Å ja kan kjøpe det uten at det går utover noe, har linser. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvor du skal handle får bli opp til deg, men det jeg kan si er at du iallefall får et av de beste cropkameraene som er på markede pr i dag. Har selv brukt 50D og har ingenting negativt å si om det . Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Hvor du skal handle får bli opp til deg, men det jeg kan si er at du iallefall får et av de beste cropkameraene som er på markede pr i dag.Har selv brukt 50D og har ingenting negativt å si om det . Hmmm Lurer på om ikke jeg må ta en tur i butikken i morgen :-) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Da ble det et flunkende nytt 50D på meg :-) Lenke til kommentar
c-man Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Gratulerer med et canon-bra kamera!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Da ble det et flunkende nytt 50D på meg :-) Gratulerer med nytt kamera, håper/tror/vet du blir fornøyd Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Gratulerer med et canon-bra kamera!! Takk :-) Da ble det et flunkende nytt 50D på meg :-) Gratulerer med nytt kamera, håper/tror/vet du blir fornøyd Takker, man kan ikke sammenligne bilden på 50D og 400D! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå