faaeri Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Olympus slipper to nye objektiver for MicroFourThrids. Les mer Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Eg veit ikkje heilt kor kompakt dette er. Med filterdiameter på 52 og 58 mm ser det no ut som at dei er større enn min Pentax SMC M 120/2.8 med 49 mm, og det er ei fullformatlinse. Endret 5. november 2009 av Asbjeurn Lenke til kommentar
echoromeo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Men det er kanskje ikkje så mykje poeng i å sammenligne fastobjektiv med zoom? ein zoom er vell vanskeligare å lage kompakt.. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jaudå, men eg tenkte at på eit MFT-kamera så skulle ein tru at linsene ville vera litt meir kompakte. Filterdiameteren er jo ganske stor i forhold til mine FF-linser. No må det jo også leggast til at mine linser har manuell fokus, noko som sjølsagt bidrar til at dei vert litt slankare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg