Thyrfing Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei Tenkte jeg skulle kjøpe meg en filmposter og ramme den inn. men det er nok ikke bare bare, fant først et par nettsteder og der skulle dem ha over 1000 kr for posteren med ramme(utlandet så klart), og det er jo helt insane! så da lurer jeg på hva er hovedmål for en normal poster, og hvor kan man få kjøpt rammer? billig over nett? butikk tar gjerne imot tips. Hadde vært fint om noen har erfaring med hvor man kan kjøpe poster også Var veldig usikker på hvor jeg skulle poste denne tråden, så håper den som kan og vet kan legge den tråden der den passer best. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har du sjekka play.com? Vi har kjøpt rammer på Ikea til postere, billig, og bra utvalg. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 takk, skal sjekke ut play.com og ikea jeg:) Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Tror ikke play.com sender postere til Norge. Kjøp postere fra ebay.com. Endret 5. november 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kjøpte noen filmplakater på allposters.com uten ramme. Blant de fire jeg kjøpte var bredden på 67-68 cm og høyden mellom 97 cm og 101 cm. Ramme kjøpte jeg på Bohus. Den jeg kjøpte het "Maria Black" og hadde dimensjonene 70x100 cm. Rammen var svart. Kostet meg 500-600 kr. Dette fungerer ypperlig. Kryper opp mot 1000-lappen, men det er i alle fall litt billigere. Ramme kan du helt sikkert finne billigere andre steder. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Takk! da får jeg ta meg innom bohus og andre steder i nærheten også, for å sjekke ut, men hva gjorde du for å få den til å passe perfekt? det ble vel noen cm for lite på bredden? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg plasserte bare plakaten midt i rammen. Det lå allerede et hvitt ark i rammen da jeg kjøpte den, så jeg brukte tid på å legge plakaten slik at det ble like mye hvit kant på hver side/over/under av plakaten. Alternativt kan man jo kjøpe papir i samme farge som plakaten og legge det rundt for å slippe å ha en hvit kant rundt. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 veldig smart:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå