Gå til innhold

Kjøp av filmposter og ramme

Thyrfing

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en filmposter og ramme den inn. men det er nok ikke bare bare, fant først et par nettsteder og der skulle dem ha over 1000 kr for posteren med ramme(utlandet så klart), og det er jo helt insane! så da lurer jeg på hva er hovedmål for en normal poster, og hvor kan man få kjøpt rammer? billig over nett? butikk tar gjerne imot tips. Hadde vært fint om noen har erfaring med hvor man kan kjøpe poster også:)

Var veldig usikker på hvor jeg skulle poste denne tråden, så håper den som kan og vet kan legge den tråden der den passer best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte noen filmplakater på allposters.com uten ramme. Blant de fire jeg kjøpte var bredden på 67-68 cm og høyden mellom 97 cm og 101 cm.

Ramme kjøpte jeg på Bohus. Den jeg kjøpte het "Maria Black" og hadde dimensjonene 70x100 cm. Rammen var svart. Kostet meg 500-600 kr.

Dette fungerer ypperlig. Kryper opp mot 1000-lappen, men det er i alle fall litt billigere. Ramme kan du helt sikkert finne billigere andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg plasserte bare plakaten midt i rammen. Det lå allerede et hvitt ark i rammen da jeg kjøpte den, så jeg brukte tid på å legge plakaten slik at det ble like mye hvit kant på hver side/over/under av plakaten.

Alternativt kan man jo kjøpe papir i samme farge som plakaten og legge det rundt for å slippe å ha en hvit kant rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...