Lakus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Dessuten så er det fullt lovlig å modde konsollen, den er MIN og jeg kan gjøre hva jeg vil med den. Backup er heller ikke ulovlig her i landet, så MS kan heller ikke banne for det.Når du registrerte deg på Xbox Live godtok du en EULA som spesifikt sier at du ikke får lov til å modifisere konsollen din om du ønsker og benytte deg av Xbox Live. Med andre ord kan det være så lovlig det bare vil å modifisere konsollen, men om du ønsker å benytte deg av Xbox Live er det ingen lover som du tror kan redde deg. Fuck off and enjoy your ban. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Dessuten så er det fullt lovlig å modde konsollen, den er MIN og jeg kan gjøre hva jeg vil med den. Backup er heller ikke ulovlig her i landet, så MS kan heller ikke banne for det.Når du registrerte deg på Xbox Live godtok du en EULA som spesifikt sier at du ikke får lov til å modifisere konsollen din om du ønsker og benytte deg av Xbox Live. Med andre ord kan det være så lovlig det bare vil å modifisere konsollen, men om du ønsker å benytte deg av Xbox Live er det ingen lover som du tror kan redde deg. Fuck off and enjoy your ban. Du snakker om?? JEG ER IKKE BANNET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå