cossiemk1 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Noen som vet om en måte å fremprovosere rrod på?? Endret 5. november 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
crispoo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 La meg gjette, du har blitt bannet fra live? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 La meg gjette, du har blitt bannet fra live? Er ikke noe vits i å sende en konsoll med RROD til service hvis den er bannet. Microsoft vil se på serienummeret at den er bannet. Og da vil de ikke gjøre noe med den. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som vet om en måte å fremprovosere rrod på?? Haha det er lett, legg et hånkle rundt den og steng luften ut! Men hvorfor du skulle gjøre det er jo bare teit x) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 La meg gjette, du har blitt bannet fra live? Er ikke noe vits i å sende en konsoll med RROD til service hvis den er bannet. Microsoft vil se på serienummeret at den er bannet. Og da vil de ikke gjøre noe med den. Trådstarter sier da ingen ting om at han er bannet fra Live? Og selv om han er, så er ikke det grunn nok til at garantien er brutt, så lenge han ikke har tuklet med konsollen. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Trådstarter sier da ingen ting om at han er bannet fra Live? Og selv om han er, så er ikke det grunn nok til at garantien er brutt, så lenge han ikke har tuklet med konsollen. Jeg sa HVIS konsollen er bannet fra Live. Jeg påstår ikke nødvendigvis at trådstarters konsoll var det. Og konsollen blir ikke bannet med mindre man har tuklet med den. Ergo har du ikke noe garanti på en bannet konsoll. Det du sier henger ikke på greip. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er bare til å ringe microsoft 360 kundeservice og spørre om garantien gjelder på en bannet konsoll. At maskinen er behandlet som gull og garanti klistermerket ikke er brutt. At en konsoll er bannet, betyr vel ikke nødvendigvis at maskinen er skrudd opp og tukklet med! Får en tak i ett spill før lanseringsdato, og spiller det og blir bannet. Så er jo ikke maskinen tukklet med for det, så visst garantien faller bort pga. det så er det jo tåpelig - siden ett orginal spill som spilles før lanseringsdato ikke øydelegger maskinen. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er bare til å ringe microsoft 360 kundeservice og spørre om garantien gjelder på en bannet konsoll. At maskinen er behandlet som gull og garanti klistermerket ikke er brutt. At en konsoll er bannet, betyr vel ikke nødvendigvis at maskinen er skrudd opp og tukklet med! Får en tak i ett spill før lanseringsdato, og spiller det og blir bannet. Så er jo ikke maskinen tukklet med for det, så visst garantien faller bort pga. det så er det jo tåpelig - siden ett orginal spill som spilles før lanseringsdato ikke øydelegger maskinen. Ingen konsoller har blitt bannet for å spille spill for tidlig. GAMERTAGS har blitt bannet for å spille spill for tidlig (skjedde bl.a. med Forza 3). KONSOLLER blir bannet fordi det har blitt brukt piratkopier. De har vært åpnet og firmware er modifisert. Null garanti. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor diskuterer dere dette? Trådstarter har ikke vært i nærheten av å si at den er bannet. Kan hende han er redd for at det skal skje etter garantien har gått ut og vil ha ny chipset før det skjer. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor diskuterer dere dette? Trådstarter har ikke vært i nærheten av å si at den er bannet. Kan hende han er redd for at det skal skje etter garantien har gått ut og vil ha ny chipset før det skjer. Jeg tviler ikke på at trådstarter har en flashet konsoll, siden han har snakket om temaet her og på andre forum (modnet). Uansett, om han bevisst ødelegger konsollen for å få ny, så bryter han jo garantien da også. Selv om det blir vanskeligere for Microsoft å oppdage det. Lenke til kommentar
Balloo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor diskuterer dere dette? Trådstarter har ikke vært i nærheten av å si at den er bannet. Kan hende han er redd for at det skal skje etter garantien har gått ut og vil ha ny chipset før det skjer. Selfølgelig er han bannet. Det er ikke akkurat tilfeldig at vi for et par timer siden har hatt haugevis av 360 banninger her i Norge og han lager en tråd som dette nå... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Nei, jeg er IKKE bannet, så det er ikke derfor jeg vil fremprovosere rrod... Dessuten så er det fullt lovlig å modde konsollen, den er MIN og jeg kan gjøre hva jeg vil med den. Backup er heller ikke ulovlig her i landet, så MS kan heller ikke banne for det. Det med å pakke inn konsollen i et håndkle feks, hjelper ikke, for når boksen kjøles ned igjen så funker den helt fint igjen... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor vil du fremprovosere feilen da? Noen som vet hvordan det gjøres? Jeg sliter med at disker blir uleselig, men det er så periodisk at jeg vet ikke om jeg orker å sende den inn (sjangse for at de ikke finner feilen). Så noen røde lys hadde gjort saken lettere! :> Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nei, jeg er IKKE bannet, så det er ikke derfor jeg vil fremprovosere rrod...Dessuten så er det fullt lovlig å modde konsollen, den er MIN og jeg kan gjøre hva jeg vil med den. Backup er heller ikke ulovlig her i landet, så MS kan heller ikke banne for det. Det med å pakke inn konsollen i et håndkle feks, hjelper ikke, for når boksen kjøles ned igjen så funker den helt fint igjen... Jeg mener da la den stå på i all evighet med viften på, så du brenner i stykker det inni der Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Pakk den inn med hånkle, og stoff viften... burde steike hele systemet på 2 timer Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Å steke hele systemet er ikke det samme som rrod... rrod kommer jo ikke utelukkende av overoppheting. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nei, jeg er IKKE bannet, så det er ikke derfor jeg vil fremprovosere rrod...Dessuten så er det fullt lovlig å modde konsollen, den er MIN og jeg kan gjøre hva jeg vil med den. Backup er heller ikke ulovlig her i landet, så MS kan heller ikke banne for det. Det med å pakke inn konsollen i et håndkle feks, hjelper ikke, for når boksen kjøles ned igjen så funker den helt fint igjen... Såklart kan du modifisere Xboxen din men da ryker garanti og. Det samme gjelder ALLE andre produkter, Iphone, PSP osv osv. Stemmer også at du kan lage backup av f.eks spill du har kjøpt. Men hvor mange er det som ripper sine egne spill i forhold til folk som laster ned en piratkopi tror du? 1% maks-- Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Nei, jeg er IKKE bannet, så det er ikke derfor jeg vil fremprovosere rrod...Dessuten så er det fullt lovlig å modde konsollen, den er MIN og jeg kan gjøre hva jeg vil med den. Backup er heller ikke ulovlig her i landet, så MS kan heller ikke banne for det. Det med å pakke inn konsollen i et håndkle feks, hjelper ikke, for når boksen kjøles ned igjen så funker den helt fint igjen... Såklart kan du modifisere Xboxen din men da ryker garanti og. Det samme gjelder ALLE andre produkter, Iphone, PSP osv osv. Stemmer også at du kan lage backup av f.eks spill du har kjøpt. Men hvor mange er det som ripper sine egne spill i forhold til folk som laster ned en piratkopi tror du? 1% maks-- Garantien er det så som så med, men de kan ikke banne en konsoll som har vært åpnet av eieren. Og for oss som er ltt oppe i åra, og har barn, så er det kjekt med backups, for barna er ikke alltid like forsiktige med dvdplatene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Men eg er fortsatt nysgjerrig på hvorfor du vil stresse boksen din Bråker den så jævlig at du går med ønsker om å få en ny og roligere en fra MS? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Det er ingen spes grunn til at jeg vil det nå, men det kan være kjekt å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå