hopeless22 Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Heihei, Er rett og slett på jakt etter blå / røde skjorte m/hvit krage! Noen som har noen tips? Også, lurer jeg på om noen vet hvilket merke som har genseren på bildet under? DA, hadde jeg blitt fornøyd da. Den er bare jævli digg! Endret 4. november 2009 av hopeless22 Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Thomas Pink Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Tror det skal være mulig å finne sånne skjorter på de fleste dressbutikker. Gjerne finere butikker. Iallefall der jeg har sett sånne. Tror faktisk også de har en modell på Cubus. Men ja, fantastiske skjorter Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 I Oslo har de noen fine Duke's-skjorter med hvite krager til 500,- på House of Singles! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Stenströms og Eton har også røde/hvite skjorter med hvit krage. Det er to av mine favoritt-skjortemerker. Bra kvalitet og kule skjorter til bra pris! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Stenströms og Eton har også røde/hvite skjorter med hvit krage. Det er to av mine favoritt-skjortemerker. Bra kvalitet og kule skjorter til bra pris! Stenström skjorter kan man jo få designe selv, det er ganske kult. Ellers har de det også på HM, hvert fall i Bogstadveien. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Takker for bra tips Ingen som kjenner igjen genseren? Lenke til kommentar
jhking Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 genseren er fra H&M Lenke til kommentar
Destu Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 lars tangen? Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 genseren er fra H&M Sikker? I såtilfelle, TAKK ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå