Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Et Solid skytespill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så at en har skrevet CoD MW2 og det burde du kjøpe. Men du har jo også CoD WaW som er rå bra på nett, bare du kommer deg inn i det!

CoD WaW er på ingen måte råbra. Spillet er enkelt og greit ufattelig kjedelig.

Hvis du suger i spillet er det nok "drittdårlig" :p

Sånn egentlig så er quake 3 /quake live det beste skytespillet som finnes mener jeg. Men er man dårlig i quake, så er dette spillet ENORMT dårlig :D

Lenke til kommentar
Problemet med WarRock er at det prøver å gjøre det samme som BF2, bare at det har enda flere feil og mangler enn bf2. Og med tanke på at BF2 teknisk er så dårlig at det er (var i 1.4 i allefall) tilnermet 0 krav til IQ og skillnivå i det, så sier det seg selv at det finnes bedre ting å bruke tiden sin på enn slikt.

Haha, null IQ og ingen skills for og spille Battlefield? Regner med du var rett i verdensmesterskap og vant penger da så god som du må være? :)

FYI: Jeg spilte for Team 4 i 2007 som var det siste året der det fortsatt var interessant å følge med på spillet. Utover sommeren og høsten ble spillet gitt opp til fordel for QuakeWars, hvor 90% av spillerene bailet etter 1 uke og begynte å spille Hello Kitty (cod 4) istede. De som da hadde klatret til topps på BF2 scenen var de som på våren stort sett kunne ble sett på som C spillere i alderen 14-15år som diltet etter tidligere c+ spillere for å få tips på hvordan de kunne tweake cfg filene sine enda mer. Cod daua, QW daua, og de tre spillerene som fortsatt spilte BF2 i klansammenheng skrøyt hverandre opp i skyene slik at de kunne få enda mer PR public på TV2 sine karkand servere. Prøvde såvidt spillet igjen sammen med team norway sommeren 2008. Ingenting som hadde forandret seg. Hitboxer og tweaking var fortsatt like jævelig, noe som egentlig oppsumerer BF2 ganske greit. Buggete og gjennomsyret av tweaking, en del grove tilfeller av cheating, bug abuse og faenskap.

Om du har lyst til å vite det så tjente jeg ca 5k på å spille BF2 på greit nivå i løpet av 12 måneder.

Har også spilt for team norway to ganger i Warsow. Så når alt kommer til alt vil jeg tørre å påstå at jeg har et bedre utgangspunkt for å bedømme hvor mye skill og IQ du trenger for å lykkes i et spill som BF2. Lag oppsett og initial var alltid MYE viktigere i BF2 enn individuelle ferdigheter. Eksempel på dette er bl.a da squad jumping ble fjernet, og det pga dårlig programering ble en viktig del av spillet at spillere gikk inn på serveren i riktig rekkefølge for slik at man alltid viste hvem som ble SL når SL leavet squad... Dette er ting som fjerner mye av ferdigheter man lærer seg ingame, når en annen gruppe har pugget hvem som må joine spillet først og sist for at de skal kunne bruke squad jumping effektivt istede for å trene på personlige ferdigheter o.l.

Lenke til kommentar
Jeg så at en har skrevet CoD MW2 og det burde du kjøpe. Men du har jo også CoD WaW som er rå bra på nett, bare du kommer deg inn i det!

CoD WaW er på ingen måte råbra. Spillet er enkelt og greit ufattelig kjedelig.

Hvis du suger i spillet er det nok "drittdårlig" :p

Sånn egentlig så er quake 3 /quake live det beste skytespillet som finnes mener jeg. Men er man dårlig i quake, så er dette spillet ENORMT dårlig :D

Jeg kjøpte spillet før noen egentlig var spesielt gode i det. Forøvrig spiller jeg high- når jeg spiller CoD4. CoD WaW er noe skikkelig drit, og det er en grunn til at jeg kjenner maaaange som har spillet, og ingen som spiller det. Spillet er mørkt, kjedelig, dårlig egnet for noe annet enn public, uten et eneste kreativt element, det er et drittspill.

Jeg forstår på en annen side at det kan være litt morsomt for deg å leke pubhero i et spill ingen seriøse gamere spiller.

Endret av SkoMedHull
Lenke til kommentar
Jeg tjente mass penger på at klevo vant turneringer med meg på lasset!

Det får være grenser for skryten da!

Ellers ON TOPIC:

Det har dessverre vært veldig få bra klassebaserte team spill med objectives ala ET:W i det siste.

Du kan prøve red orchestra men det veldig realistiske gameplayet er ikke for alle.

Ellers viss du er desperat så går det vell med nød å neppe an med TF2 eller quake wars.

Selv har jeg lastet ned tribes 2 (gratis og lovelig) og kobla til den uoffisielle master serveren.

Lenke til kommentar
Jeg tjente mass penger på at klevo vant turneringer med meg på lasset!

Det får være grenser for skryten da!

Ellers ON TOPIC:

Det har dessverre vært veldig få bra klassebaserte team spill med objectives ala ET:W i det siste.

Du kan prøve red orchestra men det veldig realistiske gameplayet er ikke for alle.

Ellers viss du er desperat så går det vell med nød å neppe an med TF2 eller quake wars.

Selv har jeg lastet ned tribes 2 (gratis og lovelig) og kobla til den uoffisielle master serveren.

Du forsvant jo etter en stund, alt som ble vunnet var etter t4 på div små greier og noe før også. Skal vel heller ikke si at 5k er noen presentasjon, men når folk spør så får de også svar.

<3

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...