Gå til innhold

Et Solid skytespill


Anbefalte innlegg

Før var det Enemy territory det gikk i, nå er det call of duty 4. Jeg er på utkikk etter et godt skytespill online, etter å ha gått litt lei av call of duty nå.

 

Taktikk er viktig. Enemy territory: wolfeinstein er noe av det gøyeste jeg har spillt, med classer og xp system. Finnes det noe tilsvarende bra? Hadde sikkert spillt det fremdeles, hadde det vært gode servere oppe fremdeles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med WarRock er at det prøver å gjøre det samme som BF2, bare at det har enda flere feil og mangler enn bf2. Og med tanke på at BF2 teknisk er så dårlig at det er (var i 1.4 i allefall) tilnermet 0 krav til IQ og skillnivå i det, så sier det seg selv at det finnes bedre ting å bruke tiden sin på enn slikt. Combat Arms greia er mye av det samme, det prøver å skape en mix mellom diverse spill sine gameplay, men det ender opp i en katastrofe av et gameplay konsept, med ektremt mye random deviation, lite skill involvert osv. Dette er grunnen til at jeg har sluttet å annbefale folk gratis FPS spill. Det er ekstremt skjelden de faktisk klarer å levere et nytt og FUNGERENDE konsept, eller som i Warsow og QuakeLive hvor de har rafinert et fungerende gameplay og rettet opp irritasjons momenter og balansert det så godt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Modern Warfare 2! Kommer ut om 6 dager. :)

 

Jeg så at en har skrevet CoD MW2 og det burde du kjøpe. Men du har jo også CoD WaW som er rå bra på nett, bare du kommer deg inn i det!

 

Nå har det seg sånn at MW2 ikke får støtte for dedicated servere, så det er et spill man ikke burde kjøpe ved ønske om å spille multiplayer.

Det er flere ting som taler imot MW2, men mangel på DS er hovedgrunnen til å ikke betale overpris for spillet (ja de har økt anbefalt pris for pc).

Lenke til kommentar
Problemet med WarRock er at det prøver å gjøre det samme som BF2, bare at det har enda flere feil og mangler enn bf2. Og med tanke på at BF2 teknisk er så dårlig at det er (var i 1.4 i allefall) tilnermet 0 krav til IQ og skillnivå i det, så sier det seg selv at det finnes bedre ting å bruke tiden sin på enn slikt.

 

 

Haha, null IQ og ingen skills for og spille Battlefield? Regner med du var rett i verdensmesterskap og vant penger da så god som du må være? :)

Lenke til kommentar
Problemet med WarRock er at det prøver å gjøre det samme som BF2, bare at det har enda flere feil og mangler enn bf2. Og med tanke på at BF2 teknisk er så dårlig at det er (var i 1.4 i allefall) tilnermet 0 krav til IQ og skillnivå i det, så sier det seg selv at det finnes bedre ting å bruke tiden sin på enn slikt. Combat Arms greia er mye av det samme, det prøver å skape en mix mellom diverse spill sine gameplay, men det ender opp i en katastrofe av et gameplay konsept, med ektremt mye random deviation, lite skill involvert osv. Dette er grunnen til at jeg har sluttet å annbefale folk gratis FPS spill. Det er ekstremt skjelden de faktisk klarer å levere et nytt og FUNGERENDE konsept, eller som i Warsow og QuakeLive hvor de har rafinert et fungerende gameplay og rettet opp irritasjons momenter og balansert det så godt det lar seg gjøre.

 

Online messig så synes jeg battlefield 2 holder seg bra enda. Selv om jeg digger å spille quake 3/live også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...