Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg trodde at sv_pure gjorde at du automatisk brukte serveren sine skins, som om du bruker simpsons-skins på en bane. Altså at serveren gir deg skins som du må bruke, og ikke kan endre på. Men om VAC kan oppdage dette, og gjøre noe med det, og de har 0 toleranse for cheat, så finner jeg feilen? De klarer rett og slett ikke å splitte ut forskjellige models. Det å lage en transparent vegg i photoshop (endre på skinnen) er rett og slett såre enkelt. Så man trenger ikke noen kjente modelhakcs, og derfor gjør det umulig? å finne ut av det? Jeg skjønner helt om jeg har 100% feil, men ihvertfall, man kan ikke bli bannet av skins, enda. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sant så sant. Men uansett så er en CRC sjekk på modellene uansett såre enkelt og så vidt jeg vet så har jeg ikke vært borti noen som har laget sine egne modelhacks. Lenke til kommentar
Sobler Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Blir for teit å si at "Valve merker skins", når det faktisk er serveren som regulerer om du får bruke dem eller ikke. sv_ kommandoer er serverside kommandoer. ergo, valve/vac har ingenting med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Men spørsmålet er løst, skins er ikke lov på enkelte LAN, men ellers er det serverne som må bestemme dette. Man kan ikke bli bannet for å bruke skins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå