Crabs Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei godtfolk! Jeg er ute etter et enkelt mIRC-program. Jeg er bare innpå én kanal på én server, og lurte på om det er et program som enkelt kobler til det jeg har satt det opp til med en gang jeg har startet programmet, uten noe mer dilldall. Tar selvkritikk for litt dårlig forklaring. Is there anything out there that fits my need? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 mIRC er et ganske enkelt irc (ja, uten M) -program. IRC er en forkortelse for Internet Relay Chat. Selv liker jeg Kvirc. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 ChatZilla er en IRC klient laget som addon for FireFox. Funker helt greit, men er litt vanskelig å bruke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 NoNameScript er vel en av de mest bruke mIRC versjonen tror jeg. Enkelt å bruke vil jeg si, litt med oversiktlig enn mIRC er (må endre på skrift type og farger for at det skal være behagelig å se på) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skal det være eit enkelt program eller berre ein lett måte å komme seg inn på ein kanal på? Dei fleste nettlesarar har innebyggde irc clienter. Ellers så kan du bruke http://mibbit.com som gir deg muligheita til å logge deg på irc via ein link. Om du kun skal inn på ein kanal kan du til og med sette opp linken slik at den går direkte til den rette kanalen og server. Er da enkelt å legge denne linken som eit bokmerke eller link som leder direkte til irc kanalen din. Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 støtter opp om XChat selv. Er faktisk så fornøyd at jeg betalte for en lisens for XChat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå