Teipball Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Modern Warfare 2 på diverse nettbutikker: Expert:499 Spaceworld: 599 Gamestop 599 Lefdal 479 Komplett: 589 Elkjøp: 399 Ser at prisen er er veldig forskjellig fra sted til sted. Så mulig jeg tar litt feil. et spill koster ikke 600kr.De fleste nye spill koster 399kr når de lanseres. og folk kjøper gjerne spill på tilbud senere fordi de er ikke så opptatt av release datoer. Men det var mest dette jeg svarte på, og de fleste spill koster ikke 399 når de lanseres, og jeg tror de fleste er opptatt å få tak i spillet så fort som mulig. Mulig det bare er min vennekrets... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 de store titlene har alltid vært lagt ut til 399 kr prerelease på f.eks elkjop og lefdal. halo3, forza3 osv.... Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Selfølgelig er det galt å laste ned spill. Ingen kan si at det er lovlig eller riktig. Microsoft gjør helt rett i å banne folk for dette. Men det som mange kritiserer dem korrekt for er at de har tatt bort ting fra xboxen som var der fra de kjøpte boxen. Som å instalere spill på hardisk, kunne flytte hardisken over til en annen konsoll og fortsette på save savefila der for ekspempel. Fortjener de som laster ned det? Mulig, jeg syntes det er litt strengt å ødelegge en maskin du selv har kjøpt og betalt. Angående det at microsoft taper penger på å banne folk. Av de jeg kjenner som ble bannet har begge kjøpt ny konsoll allerede, han ene kjøåer en som han ikke modder, spiller lovlige spill på live, mens han andre tar sjansen igjen og modder. Microsoft tjener store deler av xbox pengene sine på spill så selfølgelig er det bedre at du bruker 1000 kr på spill enn 500 på dlcer for microsoft. Og spill koster 599, hvis du ikke bytter inn gamle spill eller eller kjøper 3 for 2 eller lignende dealer. Eg er stort sett enig i va du sier her! Men eg syns det er teit av dei å fjerne muligheten får å installere spill på hardiskk den er drøy! Eg komme kanskje til å kjøpe ny xbox en gang vi får se. Men da kommer eg bare til å kjøpe spil eg virkelig liker, så bruker eg den modda xboxen til å finne ut om spillet er bra\ verd å kjøpe! Er også enig i at det er feil å laste ned spill, men vett du hva? Eg bry meg ikke! laster ned nesten alle spill, så tester eg dei å visst spillet er skikkelig bra så kjøper eg det sånn eg kan spille live og får Dlc pakker. Men det som er litt kult er at microsoft har begynnt å selge dlc pakker i butikken, sånn som GTA 4 Lost and damed\ Gay Tony den pakken hadde eg ikke hatt tilgang til hvis dei ikke hadde laga et eget spill av det sånn som dei har gjort! Sitter her å storkoser meg med det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kopiere, ikke stjele. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er ikke dere som kopierer, dere stjeler. Dere tar en betalingsvare uten å betale for den. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kopiere, ikke stjele. Latterlig, dere stjeler. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kopiere, ikke stjele. Latterlig, dere stjeler. Så visst eg kopierer laster ned en sang, så mener du det er akkurat som om eg går på butikken og stapper en cd i lommen og løper ut av butikken? Visst eg tar opp en sang på kasset som eg hører på radioen da har eg stjelt? Så da er eg kriminell og bør få fengsel? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikke vri på argumentet. Når du laster ned en sang som du ikke har betalt for, er det å stjele - ja. Er en grunn til at de ikke liker det. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvis du laster ned film/spill/musikk eller lignende uten å betale for det så stjeler du og dette er på lik linje om du oppsøker en butikk og tar med deg varen uten å måtte betale for den. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvis du laster ned film/spill/musikk eller lignende uten å betale for det så stjeler du og dette er på lik linje om du oppsøker en butikk og tar med deg varen uten å måtte betale for den. Da mister butikken no fysisk. Så nei det er ikke det samme. Hvem er det som mister noe når man kopierer? Det er i ordet. Nei musikk bransjen eller film bransjen mister ikke noe. De tjener bare ikke noe. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er ikke det samme nei! Hva hadde vert værst visst noen tok familien din og du fikk dei aldri tilbake. Eller hvis noen hadde kopiert familien din??? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er å stjele uansett hvordan dere vrir og vender på det. Dere får sikkert mindre dårlig samvittighet av å kalle det kopiering, men sannheten er allikevel at det er stjeling.. Hva har stjeling av fysiske produkter med saken å gjøre? Det er flere måter å stjele på. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Det er ikke det samme nei! Hva hadde vert værst visst noen tok familien din og du fikk dei aldri tilbake. Eller hvis noen hadde kopiert familien din??? hei du, vennligst dra til helvete. må du kopiere spill så hold det for deg sjøl. Det er ikke noe man skriver på en av de største forumene i Norge. kan ikke noen stenge hele jævla tråden siden den er blitt så useriøs. Endret 13. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er ikke det samme nei! Hva hadde vert værst visst noen tok familien din og du fikk dei aldri tilbake. Eller hvis noen hadde kopiert familien din??? hei du, vennligst dra til helvete. må du kopiere spill så hold det for deg sjøl. Det er ikke noe man skriver på en av de største forumene i Norge. kan ikke noen stenge hele jævla tråden siden den er blitt så useriøs. Hva i alle dager er galt med deg? Hvorfor ta du det så personligt?? Dette er et forum ja vi diskutere du trenger da ikke komme med sånne kommentarer. Og du sier eg er useriøs ser du hva du skriver?? Hvis du ikke tåler å diskutuere denne saken uten å eksplodere så bør du ikke lese her inne i forumet. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Tråden er nå gjenåpnet. Dette skulle skje automatisk, med det fungerte ikke etter forventningene. Tråden ble satt på pause på grunn av usaklighetene. Må be om at dere heretter diskuterer høflig og objektivt. Endret 18. desember 2009 av Patience Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis jeg tar ut HDD før jeg går på LIVE og så blir banna, kan jeg da legge inn spill på HDD senere? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis jeg tar ut HDD før jeg går på LIVE og så blir banna, kan jeg da legge inn spill på HDD senere? nei Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 tror ikke det, du er screwed.du må nok få deg ny Xbox og Gamertag. du kan takke deg selv Det er ikke helt korrekt. Den siste uken har kun selve konsollen blitt utestengt. Gamertag er antakelig i behold. Så skaffer du deg en ny 360 kommer du deg nok på Live igjen. det kommer helt an for ka han blir bannet for ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vet ikke hvordan det er lignende metoder på xb360, men på xbox kunne man bytte ut maskinens ID med en som virket, da kunne man fortsette og spille som før på live. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Syntes det er flott att MS banner spillere som spiller med modda xboxer, kjeltringer hele gjengen. Og det er ikke du? http://profile.mygamercard.net/Whackedorange Ikke fortell meg at du har betalt for 222 spill? Hvorfor ikke det? Jeg har i følge MyGamerCard 224 spilte spill. Alle er betalt for. De som piratkopierer 360-spill fortjener ikke å ha konsollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå