Konamixx Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Det er lovpålagt med lys på bilen + det kan resultere i personskader/død. Det samme kan ikke sies om muligheten til å spille online/leie filmer over nett/Streame AVI filer. Forøvrig. Modifiserer du bilen din og politiet finner ut av det, vanker det bøter. Ser ingen problemer med at MS gjør som de gjør. Endret 25. november 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tror du tolket eksemplet litt for konkret. Er prinsippet jeg mener er feil, har full forståelse for at MS gjør som de gjør, men mener at prinsippet med å endre funksjoner på noe du har betalt for er feil Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tja kommer jo ann på hvordan du ser på det. Du mister ingen tjenester boksen ikke kunne gjøre da du pakket den ut av esken første gang. All funksjonalitet du mister knytter seg til xbox live som er en helt annen tjeneste. Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Tja kommer jo ann på hvordan du ser på det. Du mister ingen tjenester boksen ikke kunne gjøre da du pakket den ut av esken første gang. All funksjonalitet du mister knytter seg til xbox live som er en helt annen tjeneste. Muligheten til å innstallere spill er der fra starten Det eneste man skal miste (etter min mening) er bare saker knyttet mot Xbox LIVE, da man bryter mot Xbox LIVE avtalen, ikke selve konsollens avtale/manual. Endret 25. november 2009 av Tulelgeit Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tja kommer jo ann på hvordan du ser på det. Du mister ingen tjenester boksen ikke kunne gjøre da du pakket den ut av esken første gang. All funksjonalitet du mister knytter seg til xbox live som er en helt annen tjeneste. Muligheten til å innstallere spill er der fra starten Nei, den kom med NXE oppdateringen i fjor høst. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 ja, men xbox som selges etter det har jo nxe instalert og ergo de mister funskjonen de har betalt for Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Går det an å få kjøpt RockBand-låter når man har en banna konsoll? Er det noe nettsted man kan kjøpe og laste ned på PC > brenne på en cd > putte i X360? Og med evt andre updates etc - går disse an å laste ned og overføre? Endret 29. november 2009 av Vanguard12 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Går an å få kjøpt rockband disker (ACDC etc) i spillbutikker. eller så kan du altids låne av Tor Rent. Endret 29. november 2009 av timb Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg tenkte mer på de enkeltsangene som fins som downloadable content i selve spillene. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 http://cdon.no/spill/rockband_song_pack_2-4180573 Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Der va eg og bannet! Jaja nå gjer eg faen og ripper spilla fra wave 4 til wave 3 funker smertefritt! Irittere meg grenseløst at eg ikke skal få lov til å installere spill på hardiskken lenger! SKulle aldri ha sjekket om eg var bannet! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Der va eg og bannet! Jaja nå gjer eg faen og ripper spilla fra wave 4 til wave 3 funker smertefritt! Irittere meg grenseløst at eg ikke skal få lov til å installere spill på hardiskken lenger! SKulle aldri ha sjekket om eg var bannet! Har du vært ofline siden banwaven startet? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ja, man jo sjekke serie nummeret på servicesiden, og blir man nektet garanti så er boxen banna Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja var offline siden begynnelsen av oktober slutten av september! At det e muligt å ver så dom! Eg trodde eg ikke va banna så skulle eg bare sjekke så YOU ARE BANNED FOR LIVE FUCK YOU Nå får du ikke kjøpe mer xboxlive spill å ikke får du installere spill! Dette gjør vi bare får vi ikke liker å tjene penger og at vi hater KUNDER!!! Jævla Nazi gestapo Microsoft dra te helvete! Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Stakkars piraten... Du burde bli utestengt herfra din jævla snylter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja var offline siden begynnelsen av oktober slutten av september! At det e muligt å ver så dom! Eg trodde eg ikke va banna så skulle eg bare sjekke så YOU ARE BANNED FOR LIVE FUCK YOU Nå får du ikke kjøpe mer xboxlive spill å ikke får du installere spill! Dette gjør vi bare får vi ikke liker å tjene penger og at vi hater KUNDER!!! Jævla Nazi gestapo Microsoft dra te helvete! +1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja var offline siden begynnelsen av oktober slutten av september! At det e muligt å ver så dom! Eg trodde eg ikke va banna så skulle eg bare sjekke så YOU ARE BANNED FOR LIVE FUCK YOU Nå får du ikke kjøpe mer xboxlive spill å ikke får du installere spill! Dette gjør vi bare får vi ikke liker å tjene penger og at vi hater KUNDER!!! Jævla Nazi gestapo Microsoft dra te helvete! Ja stakkars. Tenk, Microsoft prøver å tjene penger. OMG!! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja var offline siden begynnelsen av oktober slutten av september! At det e muligt å ver så dom! Eg trodde eg ikke va banna så skulle eg bare sjekke så YOU ARE BANNED FOR LIVE FUCK YOU Nå får du ikke kjøpe mer xboxlive spill å ikke får du installere spill! Dette gjør vi bare får vi ikke liker å tjene penger og at vi hater KUNDER!!! Jævla Nazi gestapo Microsoft dra te helvete! Takk gud du ble bannet din usle tyv:) tyvveri er ikke bra og lønner seg ikke. du fortjener ikke å ha xbox når du stjeler spillene Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg personlig har begynt å kjøpe mer spill og film etter at jeg startet med å laste ned piratkopiert materiale. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Piss in my ass. Hvorfor kjøpe mer når du kan laste ned mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå