TMB Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Haha, har du betalt for over 200 spill så har du et problem Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Haha, har du betalt for over 200 spill så har du et problem Har jeg et problem da? Jeg vil nå heller si at de som bruker over 1000kr i helga på alkohol har et problem. Forresten har jeg ca 40 spill på PS3, og ca 20 til Wii Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg bruker over 1000 i helga på alkohol, OG jeg bruker over 1000 i mnd på spill. Er en knakendes kjekke fyr for det.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Haha, har du betalt for over 200 spill så har du et problem Eneste jeg har problemer med er idioter som tror att piratkopiering er greit. Tenker pipa hadde fått en annen melodi om noe kopierte no du har brukt masse tid og penger på. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Haha, har du betalt for over 200 spill så har du et problem det er jo ikke alle som kjøper spilla til 599kr på møkkabutikker heller da. Er man litt prisbevisst og er nødt å ha alle spilla så kan man faktisk klare en snittpris på 150kr. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er nå piratene som har et problem i følge denne trådens topic Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Det er nå piratene som har et problem i følge denne trådens topic vel, da kommer spørsmålet: hva er en pirat? Jeg vil definere det som en person/"firma" som selger en kopi (eller 10000) Slike folk må man utslette. Om folk laster ned kun til privat bruk så er det ikke det forbrytelse nr1 å bruke mine/dine skattepenger for å etterforske. Det er altfor mye økonomisk dritt og svineri som må bort fra internett før man idet heletatt bør vurdere å ta enkeltpersoner for å laste ned nyeste skiva med Mudvayne f.eks Endret 22. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Ingen bruker dine skattepenger til å etterforske de her, de blir bannet Enkelt og greit synes jeg. Så du må jo ikke dra denne saken ut av proporsjoner. Å diskutere hvem som er "pirater" eller ikke eller generell uttrykksbruk er jo helt uinteressant. Her har MS funnet en god og rettferdig måte å avlive hele denne debatten på. Kopierer du spillene våre eller modifiserer boxen så får du smekk på fingeren. Kunne ikke vært bedre. Endret 22. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ingen bruker dine skattepenger til å etterforske de her, de blir bannet Enkelt og greit synes jeg. Så du må jo ikke dra denne saken ut av proporsjoner. Å diskutere hvem som er "pirater" eller ikke eller generell uttrykksbruk er jo helt uinteressant. Her har MS funnet en god og rettferdig måte å avlive hele denne debatten på. Kopierer du spillene våre eller modifiserer boxen så får du smekk på fingeren. Kunne ikke vært bedre. Kunne ikke vært mer Enig ! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg er enig, men muligheten til å ikke installere på harddisk lenger var drøy, faktisk den som svir mest vil jeg tro Jeg har formodig ikke moddet min xbox, enda. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg bruker over 1000 i helga på alkohol, OG jeg bruker over 1000 i mnd på spill. Er en knakendes kjekke fyr for det.. Og det er helt i orden Man bruker penger på det man har interesse av. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Om det er mulig å ta med min bannet 360 sitt HDD til en som har lovelig 360 og oppdatere spill via hans konsoll? Eventuelt kjøpe ting av Market osv? Endret 25. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Om det er mulig å ta med min bannet 360 sitt HDD til en som har lovelig 360 og oppdatere spill via hans konsoll? Eventuelt kjøpe ting av Market osv? ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvis jeg tar ut HDD før jeg går på LIVE og så blir banna, kan jeg da legge inn spill på HDD senere? nei Jo, hvis han tar den med til en annen konsoll som du sier ja til. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Om det er mulig å ta med min bannet 360 sitt HDD til en som har lovelig 360 og oppdatere spill via hans konsoll? Eventuelt kjøpe ting av Market osv? Hvis HDD din sto i da du ble bannet går det ikke ann å legge inn ting på den selv om du går til en konsoll som ikke er bannet og det er fordi den også er bannet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er vel funksjonaliteten i konsollen som blir borte. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Om det er mulig å ta med min bannet 360 sitt HDD til en som har lovelig 360 og oppdatere spill via hans konsoll? Eventuelt kjøpe ting av Market osv? Hvis HDD din sto i da du ble bannet går det ikke ann å legge inn ting på den selv om du går til en konsoll som ikke er bannet og det er fordi den også er bannet. Feil! En disk kan flyttes fritt fra bokser uavhengig om de en bannet eller ikke. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Feil!En disk kan flyttes fritt fra bokser uavhengig om de en bannet eller ikke. Det er nok ikke helt riktig. Hvis du har brukt en harddisk i en bannet 360, vil alt som gjøres på den bli markert som "korrupt", og kun være brukelig på konsollen som er bannet. Flytter du den så til en som ikke er bannet, vil du møte på diverse problemer, f.eks. vil installasjon av spill til harddisk ikke lenger være mulig, du kan ikke bruke gamerscore som du har opparbeidet på den bannete konsollen, og så videre. Skal du få all funksjonalitet tilbake til harddisken på en ubannet konsoll, må du kjøre en full formatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå