Tosha0007 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 No skal eg endeleg gå til det skrittet å selja min om lag 2(?) år gamle Nintendo Wii, Spørsmålet er då kva eg kan forvente å få for den. Nintendo-en er særs lite brukte, me snakkar truleg mindre enn 15 ganger. Dette er det som følg med: Nintendo Wii Mario Kart Call of Duty 3 Wii Sports 2 stk NINTENDO Wii Remote Controller 2 stk NINTENDO Wii Nunchuck 2 stk Nintendo ratt (til Mario Kart) NINTENDO Wii Classic Controller Kan eg forvente å få opp mot 2500 kroner, eller er dette for mykje. Vanskeleg å samanlikna med det som ligg på Finn.no, men ca 2500 kan verka rimleg etter som den er lite brukt. Så; kva kan eg forventa å få for den? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nypris / 60% - et parr hundre. Bare glem å ta med spillene i regnestykket. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Dersom den verkeleg er verdt så lite syns eg det er rart eg allereie har fått to bod, eit på 2000 kr og eit på 2100 kr... Edit: men dersom det du nevner er ein rettferdig pris for begge partar, og ikkje noko "gi-bort" tilbod frå meg kan det vera eg skal moderere meg litt i kva eg vonar om. 2100 kr er jo eit godt bod! Andre som har noko ytring om kva eg kan forvente? Endret 5. november 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå