rævva_ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei, har søkt og søkt men finner ingen løsninger på problemet. Jeg har en LG 42LH3000 og en Acer Aspire 5715Z. Jeg har lite med penger, så jeg kjøpte meg en S-vga kabel og en et scart hode med kompositt og s-video inngang. Jeg får kun svart/hvitt bilde! Det er mange som har det problemet, men ingen løsningsforslag fungerer. Det er 2 scart innganger på tv'n og jeg har prøvd alt mulig på begge to inngangene. Jeg har endret begge skjerminnstillinger(når man åpner egenskaper for skjerm) til å vise 32-bits, men jeg får ikke til å endre tv'ns innstilling til å bli en pnp-generisk skkjerm(eller hva det heter). Og jeg begynnner å bli mektig irritert, da jeg har søkt og og prøvd i flere dager nå. Det eneste alternativet jeg har lest om og ikke prøvd, er å lodde pin 20 og 15 i sammen på scart-hodet. Vær så snill å hjelp meg, jeg har kjørt meg fast. Gjerne gi meg løsningsforslag med de alternativene jeg har(altså S-Video kabel). PS! S-video kabelen er kun 4-pins. Det er et intel graphics family card. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) TV-en støtter ikke s-video på scart. Hvorfor kobler du ikke s-videokabelen rett i s-videokontakten på siden? Edit: Det ser ut til at PC-en har VGA-utgang. Hvorfor i all verden bruke s-video med elendig bilde hvis du har mulighet til VGA-kabel (mye bedre bilde og plug&play). Endret 4. november 2009 av Mr D Lenke til kommentar
BAT Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 I tillegg så støtter både pcen og tven standard skjermkabel så hvis du har det liggende fra en gammel skjerm så er det i utgangspunktet plug and play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå