storken Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis det faktisk er en reklame som noen gang har forstyrret meg her på hw.no (eller edda media generelt) så er det denne. "Hvem er det som sender mail til barna dine?", særlig hu lille blonde er jævlig å se på. Mer irriterende og stygg reklame skal man lete lenge etter spør du meg! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 om du bruker firefox finnes det adons som ad-block plus som fjerner 99% av reklame... brukt den selv i snart 2 år og angrer virkelig ikke på valget... Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 om du bruker firefox finnes det adons som ad-block plus som fjerner 99% av reklame... brukt den selv i snart 2 år og angrer virkelig ikke på valget... Ja, hadde lignende addon eller widget eller hva det heter til Opera før - men etter noen Operaoppdateringer sluttet denne å fungere. Akkurat denne reklamen får meg nok til å innstallere den igjen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 skrudde av midlertidig for å se reklamen... skjønner hvorfor du klager... Lenke til kommentar
RBW Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hepp! Drøye reklamer er det bare å si fra om, men akkurat denne Telenor-reklamen kan jeg ikke se noe sted. Der er på Hardware.no den ligger og ikke på en av søstersidene? Det har vært tatt opp gang på gang, men vi trenger faktisk en inntekt. Enten via reklamer eller at hele greia blir betalingstjeneste. Vi synes reklame er det greieste. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) måtte ta av adblock selv for og kikke på den, men fant den nå. er vanligvis ok med reklame med hw/tek sidene har jeg blocket ads etter ørten ganger med missplasserte ads som forskyver designet til pokker. Endret 7. november 2009 av cruzader Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 måtte ta av adblock selv for og kikke på den, men fant den nå.er vanligvis ok med reklame med hw/tek sidene har jeg blocket ads etter ørten ganger med missplasserte ads som forskyver designet til pokker. Den der er den milde av de to. Den andre med hu blonde er den som forstyrrer meg så jævlig, lasta ned adblock pågrunn av den. Der går reklameinntektene deres Edda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå