Gå til innhold

Naruto gjennomsnitsalder :P diskuter å svar :P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hva snakker du om? Jeg laster ned Naruto S i HD kvalitet gratis fra denne siden. (Scroll litt ned.) Og det er ikke en uke forsinket, det kommer ganske fort ut på torsdager.

Naruto.. er ikke HD-kvalitet=P

-

@ førstepost: Er du virkelig 15=P? I mean.. Jeg har den verste spellingen og grammatikken known to man, og er 16. Men likevel tror jeg du klarte å overgå meg=P

Personlig hater jeg Naruto, men elsket det for noen år siden. Hovedgrunnen til at jeg ikke liker det er vel at det er kjedelig, shallow og **tregt**. Filler episoder hjelper heller ikke saken. Jeg leser ikke mangaen, så vet ikke hva som er eller ikke er filler. Og ser heller ingen logikk i å ekskludere en god tredel av serien fordi den ikke er en del av manga-handlingen. Hvis den er der og er dårlig, så drar den serien ned.

Gjennomsnitt alderen i Japan er nok rundt 10~ish. (Antar folk fra 6-7 til 14-15 ser på det. Og at de aller fleste som ser på det er mellom 10-13). Her er den vel en god del høyere. Nærmere 16-17 antar jeg.

Åja, og personlig syns jeg Pokemon er mye MYE kulere=P Pokemon owner! Pika~ (^ω^)

XD Jeg er ikke flink i sånne ting.. har problemer med skole.. det har vært et helvette for meg siden 7. klasse... ikke sosialt men sånne skoleting. og vist du så at jeg skrev "d" istedenfor "det" så er det for at jeg skrev litt på dialekt, kommer ifra Tromsø XD

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er 20 år, så første episoden, den var så dårlig at det var til å bli kvalm av. Da setter jeg heller pokemon episode 1 på repeat og ser den hele dagen enn å se videre på Naruto.

Men så kjenner jeg folk som er flere år eldre enn meg og synes Naruto er tidenes animeserie.

Kan forsåvidt nevne at det ikke helt er min sjanger heller :p, foretrekker serier som Ef - a tale of memories/melodies, Aria, Spice and Wolf, Maria-sama ga miteru osv.

Naruto er nok mest populær blant tenåringer.

Lenke til kommentar

Må si at eg har mista litt interessen for Naruto serien. Slutta med anime for 3-4 månder siden og har ikkje savnet den heller. Leser manga til Naruto av og til men ellers mista interessen for den.

Eg er 19 år så er jo utenfor kategori Shōnen (13-18 år)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...