S-r-ex Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Faktisk så var det en på TG09 i fullt Naruto pII-kostyme. Av opplagte grunner var det eneste han manglet en kunai og et par shuriken. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 The gathering? På de som går der må du fjerne 5 til 25 år av alderen når du tenker statistikk. Lenke til kommentar
bandy116 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Hva snakker du om? Jeg laster ned Naruto S i HD kvalitet gratis fra denne siden. (Scroll litt ned.) Og det er ikke en uke forsinket, det kommer ganske fort ut på torsdager. Naruto.. er ikke HD-kvalitet=P - @ førstepost: Er du virkelig 15=P? I mean.. Jeg har den verste spellingen og grammatikken known to man, og er 16. Men likevel tror jeg du klarte å overgå meg=P Personlig hater jeg Naruto, men elsket det for noen år siden. Hovedgrunnen til at jeg ikke liker det er vel at det er kjedelig, shallow og **tregt**. Filler episoder hjelper heller ikke saken. Jeg leser ikke mangaen, så vet ikke hva som er eller ikke er filler. Og ser heller ingen logikk i å ekskludere en god tredel av serien fordi den ikke er en del av manga-handlingen. Hvis den er der og er dårlig, så drar den serien ned. Gjennomsnitt alderen i Japan er nok rundt 10~ish. (Antar folk fra 6-7 til 14-15 ser på det. Og at de aller fleste som ser på det er mellom 10-13). Her er den vel en god del høyere. Nærmere 16-17 antar jeg. Åja, og personlig syns jeg Pokemon er mye MYE kulere=P Pokemon owner! Pika~ (^ω^) XD Jeg er ikke flink i sånne ting.. har problemer med skole.. det har vært et helvette for meg siden 7. klasse... ikke sosialt men sånne skoleting. og vist du så at jeg skrev "d" istedenfor "det" så er det for at jeg skrev litt på dialekt, kommer ifra Tromsø XD Lenke til kommentar
Notil Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg er 15 år og ELSKER det! Edit: så nettopp forrige post og jeg pleier også og skrive "d" eller "æ" og den slags, and guess what! æ e fra tromsø og!! :O Endret 8. januar 2010 av Notilhenger Lenke til kommentar
bandy116 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg er 15 år og ELSKER det! Edit: så nettopp forrige post og jeg pleier også og skrive "d" eller "æ" og den slags, and guess what! æ e fra tromsø og!! :O haha, Nais xD kossn skole ? Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er 20 år, så første episoden, den var så dårlig at det var til å bli kvalm av. Da setter jeg heller pokemon episode 1 på repeat og ser den hele dagen enn å se videre på Naruto. Men så kjenner jeg folk som er flere år eldre enn meg og synes Naruto er tidenes animeserie. Kan forsåvidt nevne at det ikke helt er min sjanger heller , foretrekker serier som Ef - a tale of memories/melodies, Aria, Spice and Wolf, Maria-sama ga miteru osv. Naruto er nok mest populær blant tenåringer. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Pokemon ep 1 owner! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 har sett ALT av pokemon... helt frem til nyeste.. ser heller det.. begynte bare for nostalgi, men ble mer nysgjerrig på hva som skjedde videre, da TV2 ikke sendte så lang og hoppa over mye.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Må si at eg har mista litt interessen for Naruto serien. Slutta med anime for 3-4 månder siden og har ikkje savnet den heller. Leser manga til Naruto av og til men ellers mista interessen for den. Eg er 19 år så er jo utenfor kategori Shōnen (13-18 år) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Blir 24 om en måned. Pleier å spare opp rundt 50-70 episoder, låse meg inne ei helg og ser alt i strekk. Takler ikke å se litt og litt. Endret 4. februar 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå