bandy116 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har lurt på en stund hva gjennomsnittsalderen på naruto/naruto shippuuden er Jeg er selv 15 år å elsker den serien d som er rart er at de som liker serien er for den å de som ikke liker den haterden å sammerligner den me pokemon, og sier at det er for barn på 5-7 års alderen, -.-' det synes jeg er teit, men så tilbake til det. hva er egentli gjennomsnittsalderen? Alle som liker naruto serien, plis skriv hvor gammel du er da er jeg fornøyd, og det er et bevis til alle der ute som kaller d før en barneserie at d er flere ungdommer/voksne en barn som ser på det ! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 naruto ligger innenfor kategori Shōnen- som er manga/anime beregnet for gutter mellom 13-18år... de jeg kjenner som ser serien er enten under 10 eller over 22... selv er jeg 20, og kan ikke fordra serien.. Lenke til kommentar
bandy116 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 jeg ville helst ha noen posetive tilbakemeldinger... men det funket flere, jeg prøver å skape en diskusjon hææær Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Så dersom noen er konstruktive, bør de knebles i denne tråden? Greit nok dersom det blir helt off-topic, men når man faktisk kommenterer serien så mener jeg at den kommentaren er like velkommen som alle andre. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Liker best Manga'n, men følger også med på serien hver uke. Er 24 år. Det som er litt irritabelt med serien er at de drar noen kamper/scener så unødvendig mye ut. Naruto er vel en av mine favoritter :> Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har vel ramlet helt av animen, men leser mangaen fast Er 23 år,nærmer meg 24 med stormskritt Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 21 her og elsker serien fortsatt Naruto er serien som startet hele "greia" for min del (interessen for anime) Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg er 17 og elsker serien! Har faktisk sett helle greia, kommer ny episode i morra BTW! Naruto fikk meg veldig instrissert i anime, så jeg har sett en del serier nå.. Driver å ser One Piece nå, den er bra den.. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 15 år. Og jeg både leser mangaen og ser animen. Jeg kjenner også en fyr på 21 som ser animen og leser mangaen, og en fyr på 20 som ser animen. Og en siste fyr på 17 som både leser og ser animen. Det er de fire folkene jeg kjenner i RL som har noen tilknyttning til Naruto. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 19 år, har droppet animéen fullstendig til fordel for mangaen. Falt ut av animéen da Viz tok over subbingen fra Dattebayo, både pga youtube-oppløsningen og én ukes forsinkelse til ikke-medlemmer av streaming-siden, og for å ikke glemme den forbannede reklamen beregnet på tilbakestående amerikarere som gir meg mest lyst til å skrike ut i ren smerte....himmel som amerikanere suger på reklame....Pluss at mangaen ligger langt foran animéen. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er 17. Ser på animen(all hail TAKA!) og leser manga'n(<3). Tja, tror grunnen til at Naruto er hatet så inderlig er av 2 grunner: *Narutards(been there and done it) !!!!1! *100 episoder med fillers?! Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 ^Sikkert mange som ser fiendtlig mot Naurto som en helhet på grunn av narutardsene ja, men jeg mener nå at en serie aldri skal mislikes bare på grunn av et forferdelig fandom. Jeg har større problemer med at plottet og andre ting har blitt kjørt i en retning jeg absolutt misliker de siste 100-200 kapitlene. Men jeg leser nå fremdeles mangaen, uten at jeg føler noe særlig engasjement for det. Har dog begynt å se animen igjen etter et års pause. Handlingen er selvfølgelig det samme, men tempoet og animasjonen de har for tiden gjør det faktisk mer underholdende enn mangaen. Nå er jo faktisk Naruto en barneserie per definisjon, og har sterke tvil om at det ikke er barn som utgjør de fleste av seerne i Japan og USA. Men her i Norge stemmer det nok at det er fler ungdommer som ser for det. Mest på grunn av at det er litt mindre tilgjengelig og at ANIME IZ COOL. Er ~18 år. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) 19 år, har droppet animéen fullstendig til fordel for mangaen. Falt ut av animéen da Viz tok over subbingen fra Dattebayo, både pga youtube-oppløsningen og én ukes forsinkelse til ikke-medlemmer av streaming-siden, og for å ikke glemme den forbannede reklamen beregnet på tilbakestående amerikarere som gir meg mest lyst til å skrike ut i ren smerte....himmel som amerikanere suger på reklame....Pluss at mangaen ligger langt foran animéen. Hva snakker du om? Jeg laster ned Naruto S i HD kvalitet gratis fra denne siden. (Scroll litt ned.) Og det er ikke en uke forsinket, det kommer ganske fort ut på torsdager. Endret 18. november 2009 av Newt32 Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 18 år, digger serien Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Newt32: Takker! Har til nå sittet og loket på crunchyroll. Får vel bare ta opp serien igjen da... Endret 20. november 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er 17. Ser på animen(all hail TAKA!) og leser manga'n(<3). Tja, tror grunnen til at Naruto er hatet så inderlig er av 2 grunner: *Narutards(been there and done it) !!!!1! *100 episoder med fillers?! NETTOPP! narutotards er helt latterlig.. jeg klarer at selv de feiteste gutta prøver å kle seg som Chi fra Chobits, men når folk får på det pannebånd greia og bleiker håret blir det ille.. og de over 100episodene med random crap er noe som ødelegger... Lenke til kommentar
malcite Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Startet i rundt 15års alderen med å se Naruto etter at jeg så en kompis av meg satt å så på det å ble interessert. Hva jeg tror er gjennomsnittsalderen på serien, vel har ikke peiling, men vil ikke se bort ifra at det kan ligge rundt 13-14 å opp. Jeg vet at bl.a. på NTNU så er det en egen (om liten) klubb for nettopp anime så der er det jo 18+ minst Men ingen bør komme å si at pokemon = naruto her altså. Ja de deler en del samme tegnemåte, men for å dra sammenligningen litt. I pokemon har jeg aldri opplevd å ha sett f. eks. blod. Heller har jeg ikke sett en eneste episode som faktisk mangler happy ending. I Naruto så vil man finne slike ting, ja happy ending er det å, men det er dødsfall da som man neppe vil se i pokemon. Å sist men ikke minst, Naruto har faktisk en historie, Pokemon er samme greia om å om igjen uansett hvor mye man snur å vender på det. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Pokemon har vel tatt for seg død et par ganger (film 5?), og jeg mener å ha sett neseblod et par ganger, dog dette kan være feil. Klart, gjennomsnittsalderen er nok et år lavere eller to, men alle som tåler å se Pokemon, tåler også å se Naruto uten problemer. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg droppet animen helt for to år siden. Dårlig animasjon, fillers og kamper som blir dratt ut i det uendelige. Jeg foretrekker mangen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva snakker du om? Jeg laster ned Naruto S i HD kvalitet gratis fra denne siden. (Scroll litt ned.) Og det er ikke en uke forsinket, det kommer ganske fort ut på torsdager. Naruto.. er ikke HD-kvalitet=P - @ førstepost: Er du virkelig 15=P? I mean.. Jeg har den verste spellingen og grammatikken known to man, og er 16. Men likevel tror jeg du klarte å overgå meg=P Personlig hater jeg Naruto, men elsket det for noen år siden. Hovedgrunnen til at jeg ikke liker det er vel at det er kjedelig, shallow og **tregt**. Filler episoder hjelper heller ikke saken. Jeg leser ikke mangaen, så vet ikke hva som er eller ikke er filler. Og ser heller ingen logikk i å ekskludere en god tredel av serien fordi den ikke er en del av manga-handlingen. Hvis den er der og er dårlig, så drar den serien ned. Gjennomsnitt alderen i Japan er nok rundt 10~ish. (Antar folk fra 6-7 til 14-15 ser på det. Og at de aller fleste som ser på det er mellom 10-13). Her er den vel en god del høyere. Nærmere 16-17 antar jeg. Åja, og personlig syns jeg Pokemon er mye MYE kulere=P Pokemon owner! Pika~ (^ω^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå