toddi10 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hey. Nå har jeg da et problem til med min css dedicated server. De fleste kompissene mine kan joine serveren, men noen kan ikke, hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Porter, har de åpnet de? Urelevant egentlig: Er dere på lan eller noe? Gir du dem online IP? Lenke til kommentar
toddi10 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Porter, har de åpnet de? Urelevant egentlig: Er dere på lan eller noe? Gir du dem online IP? selfølgelig har jeg åpna porter, hvis ikke kunne ikke de ander ha joina. Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Sikkert kompisene dine som surrer, for det er ikkje slik at noen ISPer blokkerer cs servere. Du sa noen kommer inn, betyr jo at serveren er på nettet. Endret 4. november 2009 av Ganam Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Be vennene dine restarte steam Lenke til kommentar
slacky Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Njaa.. ISP'er blokker ikke nei. Men, det som kan skje er at det er en LANG rute mellom Din ISP til kompis sin ISP, slik at de ikke får ordentlig kontakt med serveren. Om dette er tilfellet så har du trolig ikke så sterk linje heller. Omtrent bare da dette skjer. Det er slik jeg forsto det da jeg hadde samme problemet og kontaktet ISPen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå