-Just-Me- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 i morra skal jeg ta min første kjøretime.. gruer meg litt xD Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lykke til. Er ikke noe stress, de er vant til folk som kveler bilen deres. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 haha men hvordan fungerer det egentlig? jeg kommer til trafikkskolen, møter kjørelærern, setter meg i førersetet og så bærer det rett ut på veien? :/ Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal vel ta det som en vurderings time. Lenke til kommentar
katet Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 hehe, var ivertfall slek min første køyretime var. Men køyreleraren eg har hatt er veldi behageleg og stressar ikkje meg opp nokeo ivertfall så det gjekk fint Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 haha men hvordan fungerer det egentlig? jeg kommer til trafikkskolen, møter kjørelærern, setter meg i førersetet og så bærer det rett ut på veien? :/ Jeg hadde en samtale første gangen, der han lurte på hvor mye jeg hadde kjørt fra før av osv., og så tar man det videre derifra. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 må si e er spent for i morra e har ikke kjørt på 2 år etter at e klarte å kræsje litt så de kan jo ikke slippe meg ut på veien! kommer til å skape rekordlang kø i storbyen grimstad.. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 tok kjøretimen i dag, og det gikk kjempebra haha var ikke en gammel surpomp, men en ung morsom mann kvelte motoren en del ganger da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå