Gå til innhold

Hjelp til å finne passord på trådløst nett (ikke naboens)

Erla2k

Anbefalte innlegg

hei. min kjæreste og hennes familie har trådløst nettverk i huset, men har glemt passordet :/

er det mulig å finne ut av hva det er? har prøvd passordet på routeren osv og er et passord som er opprettet av dem selv.

håper på svar.

Mvh Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke verre enn å resete den.

hvis jeg reseter den- det blir da passordet som står på routeren da? kjedelig hvis jeg ødelegger noe her for svigers

Dere må bare skrive inn et nytt passord. Du ødelegger ikke noe for "svigers" ved å resete, du gjør han bare en tjeneste. Det nye passordet blir lettere å huske. ;)

Lenke til kommentar
http://192.168.0.1/ eller http://10.0.0.1/ burde du få opp routeren sitt kontrolpanel.

der kan du under instillingene til trådløse skifte passord, resetter du routern går alt annet av instillinger for nettverket med i dragsuger også.

Man må jo ha passordet for å logge seg inn. :p

ja fant ut at jeg måtte ha brukernavn og passord. det som er stress er at de har fiber og har alle tv-kanalene koblet opp til nettet. Altibox heter det vel. er det som er litt dritt hvis det blir noe tull med det. hvis ikke hadde det ikke vært noe problem med å resette. aner ikke hvordan denne altiboxen funker med å koble seg på osv.

Lenke til kommentar

Med altibox setter du passord på det trådløse via å logge inn på modemet via ISP sine nettsider. Iallefall slik jeg gjør det på min boks fra NTEBB. Tror ikke disse boksene har noen form for "enkel" resett, og de må uansett konfigureres fra ISP.

Du trenger kundenr og pin for å komme inn på disse sidene.

Lenke til kommentar
Med altibox setter du passord på det trådløse via å logge inn på modemet via ISP sine nettsider. Iallefall slik jeg gjør det på min boks fra NTEBB. Tror ikke disse boksene har noen form for "enkel" resett, og de må uansett konfigureres fra ISP.

Du trenger kundenr og pin for å komme inn på disse sidene.

ok takk. fikk fikset det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...