r0zie Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 prøve komponentkabel, evt VGA kabel om du har den inngangen på TV? blir like bra bilde.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Vel, nå drøyer det til uken før jeg får testet ut hos min kamerat, men dette står det om tven min på hjemmekino.no http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=405 VideokompatibilitetHD-ReadyApparatet er HD-ready og takler derfor 1080i og 720p HDTV-signal, men støtter ikke 1080P som er den beste signaltypen som er tilgjengelig fra HD DVD , Blu-Ray, XBOX360 og Playstation 3. Kan det bety at xboxen prøver å kjøre 1080p, og derfor ikke gir rett signal til TVen som blir mørk? Burde jo ikke være noe problem hvis jeg bare kan få valgt 720p. edit: Komponentkabel har jeg ikke og VGA-inngang har ikke tven Endret 10. november 2009 av zeltex Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Test hos din kamerat nå da ! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kan det bety at xboxen prøver å kjøre 1080p, og derfor ikke gir rett signal til TVen som blir mørk? Burde jo ikke være noe problem hvis jeg bare kan få valgt 720p. edit: Komponentkabel har jeg ikke og VGA-inngang har ikke tven Kan hende hvis du har stilt den til å kjøre det signalet. Har du prøvd alle oppløsninger? Jeg har heller ikke mulighet for 1080p, og skjermen min blir svart om jeg prøver den oppløsningen. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Gamerman: Skulle så gjerne, men har ikke tid før til uka =) Bshagen: Jeg har ikke funnet noen instillinger på xboxen som gir meg mulighet til å velge instillinger på hdmi. Hvor kan jeg gjøre dette? Prøvd å gå inn på system og display, men HDTV settings er ikke mulig å aktivere. Hvis jeg lar den stå der, plugger ut scart og inn HDMI, skjer det ikke noe mer. Virker som den da tar en omstart. (For meg som er vant med pc blir dette tydligvis ikke det samme som å bytte skjerm) Men det som kan være løsninger er jo så klart at når jeg kommer til min kamerat, så får jeg lov til å endre til 720p! Kan jo håpe på noe slikt Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg tipper at det er grunnen ja, at den står på 1080p som default - selvom det er litt rart. At du ikke får valgt oppløsning med Scart, er ikke så rart, siden det ikke er HD. EDIT: Prøv dette: Reset your Xbox 360 consoleFinally, if the issue is still not resolved, reset the display settings of your Xbox 360 console. To reset the display settings to the default settings, follow these steps: Remove any discs from the disc tray. Turn off the console. Turn on the console. Note If you are using an Xbox 360 Wireless Controller, turn on the console by using the Xbox Guide button on the controller. Make sure that you use the player 1 controller when you do this. The player 1 controller will have the upper-left quadrant light illuminated. As the console starts, press and hold the Y button, and then pull the right trigger at the same time. The Xbox Dashboard resets the display settings to the default settings and then automatically restarts the console. Dette er tatt fra MS Support her. Endret 11. november 2009 av bshagen Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Takk for tipset, men det fungerte dessverre ikke. Virker som om den restarter, men jeg får ikke noe bilde av den grunn. =) takk for all hjelp, kommer tilbake med mer info til uka Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) har du forsikret deg om at det ikke er HDMI innganen på TVen din? syns det er litt rart at du har verken VGA eller komponentinngang på TVen? Edit; har du ikke komponentkabel???? den kommer jo med som standard på xbox vel? ser sånn ut: Endret 11. november 2009 av r0zie Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Hei, jeg fikk ikke med komponentkabel når jeg kjøpte. Lånte xbox for 2-3 år siden eller noe, da fungerte det med komponent. Scart fulgte med, og det fungerer. VGA har jeg ikke, HDMI har jeg, men vet ikke om den fungerer. Det ser jo ut som det er det som er problemet, og det er derfor jeg skal til min kamerat for å prøve ut. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 har du forsikret deg om at det ikke er HDMI innganen på TVen din? syns det er litt rart at du har verken VGA eller komponentinngang på TVen? Edit; har du ikke komponentkabel???? den kommer jo med som standard på xbox vel? ser sånn ut: Jeg kjøpte xbox for en uke sida og da fulgte bare scart kablen med. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 oki, var det arcade eller? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Alle de nye Elite boksene følger bare med kompisitt og Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Hvis alle Elite skal ha med kompositt er det mangel på min i så fall, jeg fikk ikke med. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvis alle Elite skal ha med kompositt er det mangel på min i så fall, jeg fikk ikke med. Kompositt ikke Komponent Kompositt er kabler som medfølger scart Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 oki, var det arcade eller? Nei, elite. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 hvis det var elite har noen lurt deg, komponentkabel følger med.. komposittkabel er den gule.. den suger, så drit i den. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 hvis det var elite har noen lurt deg, komponentkabel følger med.. komposittkabel er den gule.. den suger, så drit i den. Elite som er produsert de siste månedene har kun kompositt-kabel inkludert. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 kødder du?! det var utrolig jalla.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Skulle ikke Elite også ha med HDMI kabel? Sånn var det i gamledager i allefall. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Jeg presiserte at det ikke var med komponent før i denne tråden x) Nei følger heller ikke med HDMI, liten innsparing. Endret 13. november 2009 av gamerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå