Patrick123 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hallo. For ikke å lenge begynte jeg på fotballtrening igjen. Det jeg fant ut var at nivået til de andre spillerne var godt over mitt. Jeg er litt tregere enn dem, dårligere teknisk, har litt dårligere form, er ikke like god fysisk som dem osv. I tillegg så føler jeg ikke at jeg passer helt inn. Jeg har faktisk vurdert å slutte, men jeg begynte for bare 1-2 uker siden og syns det virker litt flaut å gi meg. Burde jeg fortsette eller gi meg og ta den mulige støyten med spørsmål om hvorfor jeg sluttet? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 practice makes perfect! hvor gammel er du? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Det er noe vi ikke kan svare på, men du kan jo alltid vente en mnd eller 2 før du slutter, skader jo ikke med treningen. Men er det ikke noe for deg er det ikke noe gærent i å slutte. Endret 4. november 2009 av xaco Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Er 18, de er ca. 18-22 (a-lag). Jeg liker fotball, det er ikke det som er i veien, men det er heller spillerne og miljøet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå