Raijin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det gjør det i utgangspunktet ikke med android-telefoner. Man kan selvsagt roote den og benytte seg av apps2sd som lar deg innstallere må minnekortet. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nokon som veit kortid den kjem til Noreg? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det er vel en fare for at den aldri kommer mtp. at Motorola ikke har noen distributør i Norge for tiden. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 vel det er vel alltids expansys, om en virkelig er desperat... Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Eg er sugen. Importere då? Kva kan eg forvente at det kostar? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 5,879.98 NOK inkl. levering. Ref https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14711322 Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 vel det er vel alltids expansys, om en virkelig er desperat... Desperat? Hvorfor så kritisk til Expansys? Totalprisen med moms, toll og frakt blir maks 4500, og da har du tillegg norske/svenske folk å forholde deg til. Har snakket med de på epost, og har fått svar på alt jeg trenger å vite. De har den på lager allerede om en knapp uke. MYE heller enn eBay.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 vel det er vel alltids expansys, om en virkelig er desperat... Desperat? Hvorfor så kritisk til Expansys? Totalprisen med moms, toll og frakt blir maks 4500, og da har du tillegg norske/svenske folk å forholde deg til. Har snakket med de på epost, og har fått svar på alt jeg trenger å vite. De har den på lager allerede om en knapp uke. MYE heller enn eBay.. dem hadde salg på nokia 770, det tok dem år og dag å få tak i en enhet, som til sist viste seg å være for det amerikanske markedet, denne utviklet så WSOD (ett problem viss 770 hadde med skjermen). første mail gikk greit, men hørte ikke mer, så når jeg pirket i dem en gang til så fikk jeg en underfundig mail tilbake på svensk om at dem ikke forsto hva jeg skrev om... og siden den var ment for usa, så ville ikke nokia her til lands se på den... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er denne og få tak i norge nå? Denne frister veldig mye. Ser at den ligger på en 3500-4000kr på Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg