Pysj Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Motorolas Android-mobil kommer til vår verdensdel, men med et annet navn. Les mer Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det ser ikke ut til å være store forskjeller mellom de to telefonene bortsett fra nettverkstøtten. To forskjeller er at den europeiske utgaven ikke har google maps turn by turn navigering. Til gjengjeld er den utstyrt med multitouch. Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Første Motorola som jeg faktisk er intreserti, mest fordi den har qwerty-slide tastatur og android Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Velkommen etter, Amobil. Tar det virkelig dere så lang tid å se på Gizmodo og Engadget? Endret 4. november 2009 av kraftpapir Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har vi noe info om minne og minnekort? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det ser ikke ut til å være store forskjeller mellom de to telefonene bortsett fra nettverkstøtten. To forskjeller er at den europeiske utgaven ikke har google maps turn by turn navigering. Men det kommer. Det er US beta for øyeblikket. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Her, la meg rette overskriften for dere: Droid kommer til Tyskland og Italia Sånn, var ikke det enkelt? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 854 x 480 - er det en standard skjermoppløsning? Ikke vært borti den før, bare 800x480... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det ser ikke ut til å være store forskjeller mellom de to telefonene bortsett fra nettverkstøtten. To forskjeller er at den europeiske utgaven ikke har google maps turn by turn navigering. Til gjengjeld er den utstyrt med multitouch. om jeg har forstått det rett så har droid også multitouch, men verizon ba motorola om å skru det av som default eller noe i den dur... ikke det, jeg stille meg fortsatt tvilende til nytteverdien av slikt på en mobil, spesielt en med fysisk tastatur... Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Første Motorola som jeg faktisk er intreserti, mest fordi den har qwerty-slide tastatur og android Må si meg enig i det. Synd den ikke akkurat er veldig vakker. Må vel vente enda litt lenger før jeg kjøper meg en telefon med android og qwerty-tastatur. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fin tlf dette! Bare det ikke hadde vært for at den var så stor. Syns de kunne utnytta plassen litt bedre slik som HTC har gjort på HD2 Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fin tlf dette! Bare det ikke hadde vært for at den var så stor. Syns de kunne utnytta plassen litt bedre slik som HTC har gjort på HD2 At det var? HD2 er større. HD2 er riktignok 2,7 mm smalere, men har ikke hardware keyboard. Litt skivebom å kalle tidendes smaleste slider telefon for stor. Uansett, hvem faen velger telefon utifra hvor stor den er? Det finnes absolutt INGEN grunner til å gå Windows Mobile over Android. Lenke til kommentar
mpkoh Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvis man skulle være så heldig å få kjøpt en Milestone i feks Tyskland, vil den fungere i Norge, eller vil det være et problem med låsing til operatør? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 ulåst telefon i tyskland skulle også fungere i norge med norsk sim. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fin tlf dette! Bare det ikke hadde vært for at den var så stor. Syns de kunne utnytta plassen litt bedre slik som HTC har gjort på HD2 At det var? HD2 er større. HD2 er riktignok 2,7 mm smalere, men har ikke hardware keyboard. Litt skivebom å kalle tidendes smaleste slider telefon for stor. Uansett, hvem faen velger telefon utifra hvor stor den er? Det finnes absolutt INGEN grunner til å gå Windows Mobile over Android. Å herremin!! Jeg sa ikke at HD2 er mindre en Droid, men at den utnytta plassen bedre! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da får du formulere deg bedre. Bare det ikke hadde vært for at den var så stor. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Da får du formulere deg bedre.Bare det ikke hadde vært for at den var så stor. Tenkte du lenge på å finne noe feil med innlegget nå?! Dust! Alle har sine meninger! Innlegget mitt var også skrevet på en positiv måte ovenfor HD2, selv om du hater WM, så trenger du ikke bli så jævla sur fordi jeg mener noe om en Android mobil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ville ha frem til jeg så spesifikasjonene. 256MB internminne, som de aller fleste programmer MÅ installeres på? :s Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ville ha frem til jeg så spesifikasjonene. 256MB internminne, som de aller fleste programmer MÅ installeres på? :s Tror det er mulig å installere alle programmene på minnekortet... Funker iallefall på min gamle htc p3300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg