Dan-Inge Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei Har drevet lenge å sett på mobil. Hadde egentlig bestemt meg for HTC Touch HD2, men så kom SE Xperia X10. Derav kom spørsmålet Android eller Windows Mobile? De tingene som er viktig for meg er: - Gps program - Spill (med accelerometer, G-Sensor) - Msn klient (vet det finnes med java, men en god en) - E-post (gmail og egen server) - Synkronisering mot kallender (bruker nå outlook,så helst den) - Lommelykt program (bruke flash til lommelykt..) - Se flash/youtube osv - Vær melding - spotify / wimp ( dette er ikke viktig, men kjekt å ha mulighet. Her ser det ut som android er eneste mulighet?) - Marble Maze/labyrinth (samme som til iphone) Har veldig lyst på et slikt spill. De fleste punktene har begge platformene gode valg på. Men ser ut som det er flere spill på winmo, men ikke f.eks Marble Maze/labyrinth.. Ellers hvordan er det med utvikling av apps til winmo? blir dette like aktivt som android? Hva er ellers pros/cons (fordeler/ulemper) på android og winmo 6.5 ? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 skulle ikke du kjøpe omnia ii? Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) skulle ikke du kjøpe omnia ii? Det sto mellom den og HD2, men skulle til å bestille HD2 den 02 da jeg hadde bestemt meg. Men så lanserte SE Xperia X10 den 03 :| Ser at det står en god del negativ om Winmo flere steder.. Mye bra om android flere steder.. Men om jeg vil ha Xperaia X10, må jeg vell vente lenge.. Endret 4. november 2009 av danif49 Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Hei Ser ut som det blir Hd2 på meg, eneste som holder for andorid er: Spillet Marble Maze/labyrinth og mulighet for spotify (som jeg ikke bruker en gang). Jeg har dog kunne sett at jeg fant noen gode spill for telefonen (bruker å spille når jeg venter eller ligger i senga). Ellers er det selvfølgelig det at android skal være raskere med samme hardware og eneste her er X10 som kommer til neste år samt UI ser ikke så bra ut så langt. Det som er mest attraktivt med android er at jeg tror det blir utviklet mye flere og bedre apps til denne plattformen framover. Og at denne plattformen vil bli den mest solgte smarttelefon-plattformen. Men blir HD2 så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå