LarsLarsLars Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Heisann!! jeg lurer på om det er noen der ute som vet om noen sider der jeg kan finne "best i test" innenfor TV og DVD. Har sett på tv2 hjelper deg. men dvd testen kommer jeg ikke inn på, mens tv testen er fra 1999 :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Lyd og Bilde hadde i desemberutgaven en kjempestor test av DVD spillere. Kan si at vinneren i klassen under 5000 var Onkyo DV-S555 tett fulgt av Harman/Kardon DVD20. Anbefaler deg å lese denne testen. Nå det gjelder TVer så skal TV2 Hjelper Deg teste WS TVer neste gang. Vil tippe at det er Lyd og Bilde som står for testinga der også så da publiserer de sikkert testen i bladet sitt også(testene er alltid bedre i bladet enn det TV2 presenterer). Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 okey.. takker! må vell kjøpe meg et lyd og bilde da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå