Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sender Amazon.co.uk Windows 7 til Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, de sender programvare til Norge. En del her som kjøpte W7 på Amazon, når du kunne forhåndsbestille til £60 for fullversjon av Home Premium.

Når det gjelder 3-pack OEM som du ser på (£240), så var ikke det noe godt tilbud, du får 3x oem i Norge til 2400,- totalt (800,- pr lisens).

EDIT:

Ups, vet ikke helt hvor jeg så OEM på 3-pack, da var det ikke så verst pris alikevell :)

EDIT2:

Ok, nå så jeg hvor jeg så OEM licence, så da gjelder første tekst igjen alikevell :whistle:

Sorry, litt mye tull her nå.

Endret av FBEN
Lenke til kommentar
Når det gjelder 3-pack OEM som du ser på (£240), så var ikke det noe godt tilbud, du får 3x oem i Norge til 2400,- totalt (800,- pr lisens).

Er det oppgraderingsversionen eller full? finner ikke 3 pack på amentio f. eks

Hvis det er like billig/nesten like billig så er det jo ikke vits å kjøpe fra UK.

Lenke til kommentar

Programvare er ikke elektronikk, så her er det ingen begrensinger i forhold til Norge.

Men når det gjelder OEM-versjoner av Microsoft sin programvare har den alltid vært så rimelig i Norge at det aldri har lønt seg å kjøpe den andre steder. Når man tar vekk britusk VAT, regner inn norsk moms og tollgebyr blir det faktisk rimeligere å kjøpe i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...