IsakL Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei Jeg tenkte meg å kjøpe denne: http://www.amazon.co.uk/Microsoft-Windows-...488&sr=8-11 hvis man går inn i delivery destinations, så vil man finne at Amazon ikke sender elektronikk til Norge? Har jeg lest feil eller er det sånn det er? Takker for raske svar Isak Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Ja, de sender programvare til Norge. En del her som kjøpte W7 på Amazon, når du kunne forhåndsbestille til £60 for fullversjon av Home Premium. Når det gjelder 3-pack OEM som du ser på (£240), så var ikke det noe godt tilbud, du får 3x oem i Norge til 2400,- totalt (800,- pr lisens). EDIT: Ups, vet ikke helt hvor jeg så OEM på 3-pack, da var det ikke så verst pris alikevell EDIT2: Ok, nå så jeg hvor jeg så OEM licence, så da gjelder første tekst igjen alikevell Sorry, litt mye tull her nå. Endret 4. november 2009 av FBEN Lenke til kommentar
IsakL Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Når det gjelder 3-pack OEM som du ser på (£240), så var ikke det noe godt tilbud, du får 3x oem i Norge til 2400,- totalt (800,- pr lisens). Er det oppgraderingsversionen eller full? finner ikke 3 pack på amentio f. eks Hvis det er like billig/nesten like billig så er det jo ikke vits å kjøpe fra UK. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Finner ikke 3-pack i Norge så vidt jeg vet, jeg tok utgangspunkt i 3xOEM lisenser, som i følge prisguiden koster rundt 800,- https://prisguiden.no/produkt/113888 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Programvare er ikke elektronikk, så her er det ingen begrensinger i forhold til Norge. Men når det gjelder OEM-versjoner av Microsoft sin programvare har den alltid vært så rimelig i Norge at det aldri har lønt seg å kjøpe den andre steder. Når man tar vekk britusk VAT, regner inn norsk moms og tollgebyr blir det faktisk rimeligere å kjøpe i Norge. Lenke til kommentar
IsakL Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Oki Tusen takk for hjelpen, jeg kjøper en x64 bits og en 32-bits fra amentio Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg kjøpte fra Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå